عمومی | دانشگاه سیستان و بلوچستان

برگزاری دوره آموزشی مجازی «آشنایی با کووید-۱۹ والزامات محیط کار» در دانشگاه سیستان و بلوچستان

دبیر شورای بهداشت، ایمنی و محیط زیست دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: نخستین دوره آموزشی مجازی «آشنایی با کووید-۱۹ والزامات محیط کار» ویژه پرسنل دانشگاه سیستان و بلوچستان به صورت وبینار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، دکتر میرمحمد خلیلی‌پور در این زمینه اظهار کرد: به دنبال شرایط شیوع ویروس کرونا، و عدم امکان برگزاری فیزیکی کلاس های آموزشی، دانشگاه سیستان و بلوچستان ظرفیت سامانه آموزش مجازی خود را ارتقا داده و با بروزرسانی نرم افزارها، توانسته به صورت وبینار کلاس های آموزشی مختلفی را برگزار نماید.

دبیر شورای بهداشت، ایمنی و محیط زیست دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: برای اولین بار دوره آشنایی با ویروس کووید-۱۹، ویژه پرسنل دانشگاه سیستان و بلوچستان به صورت وبینار برگزار شد که حدود ۳۰۰ نفر از پرسنل در این دوره آموزشی ثبت نام و حضور داشتند.

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی راه های انتقال و پیشگیری از شیوع ویروس، الزامات محیط کار، پروتکل های بازگشت به کار شاغلین و خدمات بهداشتی انجام شده در این راستا تشریح شد. انتهای این دوره آموزشی به پرسش و پاسخ و بحث و تبادل نظر پرداخته شد که نشان از تجربه موفق برگزاری این دوره آموزشی بود.

دکتر خلیلی‌پور افزود: با توجه به نظرسنجی انجام شده در پایان دوره و رضایتمندی شرکت کنندگان، برگزاری اینگونه دوره ها به صورت مستمر در دستور کار خواهد بود.

وی گفت:  در قالب تفاهم نامه میتوان از طریق سامانه آموزش مجازی دانشگاه، دوره های آموزشی مجازی را برای سایر ادارات و ارگان ها نیز برگزار کرد.