عمومی | موسسه آموزش عالی مهرالبرز

برگزاری سومین کلاس حضوری نیمسال دوم ۹۹-۹۸ مهرالبرز به صورت مجازی+ برنامه ی کلاس ها اعلام شد

برگزاری سومین کلاس حضوری نیمسال دوم ۹۹-۹۸ به صورت مجازی در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۵ خرداد ۱۳۹۹

با توجه به ابلاغیه های وزارت علوم تحقیقات فناوری و همچنین ستاد مبارزه با کرونای مبنی بر عدم برگزاری کلاس های حضوری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و برگزاری این کلاس ها به صورت مجازی بدینوسیله ضمن عرض پوزش از دانشجویان گرامی بدینوسیله به اطلاع می رساند:

با توجه به شرایط ویژه ای که همچنان وجود دارد سومین کلاس حضوری در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است کلاس های حضوری در طی ۸ روز توزیع شده است و ضبط خواهد شد و اشکالات فنی مرتفع شده است. سایر جزئیات متعاقبا اعلام خواهد شد.

از کلیه دانشجویان محترم درخواست می شود با رعایت نظم و صبر و شکیبایی و نکات ذیل دانشگاه در برگزاری هر چه بهتر این کلاس ها همراهی نمایند. بی شک ما با مهر و مهربانی و حفظ روحیه همدلی و همکاری است که می توانیم بر مشکلات فائق آمده و با استفاده به موقع از ظرفیت آموزش الکترونیکی به پیش رویم.
۱- از سرعت و کیفیت اینترنت خود اطمینان حاصل نمایید.
۲- نرم افزارهای مورد نیاز کلاس های مجازی را که پیشتر به اطلاع شما در پرتال آموزشی رسانده شده است نصب شده بر روی سیستم داشته باشید، لینک نرم افزارهای مورد نیاز:
http://bit.ly/mehralborz-software
۳- با یک بار ورود به سیستم کلاس مجازی و مشاهده لیست کلاس ها می توانید در جلسات شرکت نمایید، اطلاعیه کلاس ها و جدول زمانبندی کلاس ها به محض ورود به پرتال قابل مشاهده خواهد بود.
۴- به مانند کلاس های حضوری ۱۵ دقیقه قبل از شروع در کلاس مقرر حضور داشته باشید.
۵- بلافاصله پس از پایان به کلاس درس بعدی که لینک آن در پرتال درس مرتبط خواهد بود مراجعه نمایید.
۶- در صورت اشکال با حوصله از طریق پشتیبان فنی کلاس درخواست رفع آن را داشته باشید و یا از طریق آدرس پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارتباط بگیرید.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اطلاعیه برنامه برگزاری کلاس های حضوری دوم به صورت مجازی (معاونت آموزشی مهرالبرز)

به اطلاع کلیه دانشجویان می رساند :

به منظور رفاه حال دانشجویان محترم و شرایط ویژه ای که وجود دارئد، کلیه کلاس های حضوری سوم به صورت مجازی طبق برنامه اعلام شده و در ساعت ذکر شده به صورت مجازی توسط اساتید محترم برگزار خواهد شد. همچنین جلسه ملاقات با مدیران محترم گروه ها در بازه زمانی برگزاری کلاس های حضوری به صورت مجازی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ در برنامه نیز متعاقباْ ارسال می گردد. این جلسات به صورت وبینار برگزار خواهد گردید.

زمان برگزاری کلاس ها: ۱۷ الی ۲۵ خردادماه

جهت دریافت آخرین نسخه برنامه کلاس ها به فایل پیوست مراجعه نمایید .

(معاونت آموزشی مهرالبرز)

لینک دریافت فایل برنامه برگزاری کلاس های حضوری سوم به صورت مجازی

روابط عمومی مهرالبرز