عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه

مدافعان امنیت از تلاش های مدافعان سلامت در مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کردند

دکتر تنومند ادامه داد: ما شبانه روز تلاش می کنیم تا نگهبان خوبی برای نعمت سلامتی مردم باشیم اما واقعیت این است که بدون داشتن امنیت این امر میسر نیست. در عین حالیکه می دانیم مدافعان امنیت با اقداماتی از قبیل ضدعفونی و کمک به تهیه ملزومات حفاظ شخصی در کنار ما هستند.

در بخش دیگری از این آئین فرمانده سپاه ناحیه مراغه از تلاش های کادر بهداشت و درمان تشکر کرد و ادامه داد: ارزش تلاش امروز شما برای نگهبانی از سلامت مردم  در مقابل ویروس مرموز و منحوس کروناکمتر از مبارزه در جنگ علیه بدی نیست.

سرهنگ پاسدار رشیدی افزود: ما همواره حمایت و قدردانی خود را از تلاش های شما بیان کرده ایم اما امروز بر خود وظیفه دانستیم با حضور در محل جهاد  شما مراتب قدردانی خودمان را بدون واسطه به سمع شما برسانیم.

ایشان گفت: انتشار این ویروس یکی از امتحان های سخت الهی بود چرا که همگان شاهد بودیم در مواردی افرادی بخاطر وجود این ویروس از حضور درپیش عزیزان خود امتناع  می کردند اما شما با آغوش باز بیماران مبتلا به این ویروس را می پذیرفتید و از هر آنچه در توان داشتید دریغ نمی کردید تا سلامتی شان را به دست بیاورند. باید اذعان کنیم که شما از این امتحان الهی سربلند بیرون آمدید.