مقالات فصلنامه مطالعات رسانه های نوین، دوره ۵، شماره ۲۰ منتشر شد
مجموعه مقالات
فصلنامه مطالعات رسانه های نوین، دوره ۵، شماره ۲۰
که در سال ۱۳۹۸ منتشر شده بود با تعداد ۱۱ مقاله در پایگاه سیویلیکا (CIVILICA.com) نمایه سازی و منتشر شد.
فصلنامه مطالعات رسانه های نوین
(New Media Studies) یک نشریه علمی-پژوهشی است که توسط دانشگاه علامه طباطبائی به صورت فصلی به زبان فارسی از سال ۱۳۹۴ در تهران منتشر می شود.
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۵، شماره ۲۰ این ژورنال به صورت زیر می باشد:
۱.
سلاح یا تسکین: سایبراتنوگرافی خنده سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶
۲.
نقش اینستاگرام در مدیریت بدن زنان: مطالعه موردی زنان منطقه یک و بیست تهران
۳.
تحلیل فیلم کالت های ایرانی:مطالعه هواداران پنج فیلم کالت منتخب از دهه۵۰تا ۸۰
۴.
بررسی جامعه شناختی مخاطبان فرهنگ سلبریتی در اینستاگرام فارسی
۵.
هویت جنسیتی کاربران شبکه های اجتماعی؛ تحلیل گفتمان کامنت های کابران شبکه های اینستاگرام و تلگرام
۶.
ارائه و سنجش رفتار معنوی در سازمان های رسانه ای خبری مجازی کشور
۷.
اثرات رسانه های نو بر علوم انسانی
۸.
تدوین الگویی جهت ارتقای کارکرد شبکه های اجتماعی مجازی در راستای بهبود وضعیت سلامت زنان
۹.
توصیف، تحلیل زبان شناختی و ارائه الگوی تولید و انتخاب خبر در حوزه های اجتماعی و ورزشی در چارچوب نظریه ایدئولوژیک وندایک (۲۰۰۶)
۱۰.
بررسی جامعه شناختی مصرف شبکه های اجتماعی مجازی و تسامح قومی در بین شهروندان تهرانی (با تاکید بر گفتگوی اجتماعی)