عمومی | دانشگاه فرهنگیان

آموزش و پرورش استان ظرفیت های خوبی را برای این دانشگاه فراهم نموده است

رمضان نیری مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی صبح امروز در جلسه شورای دانشجویی گفت: آموزش و پرورش خراسان رضوی ظرفیت های خوبی را برای این دانشگاه فراهم نموده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان گفت دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی از حیث کمیت با حدود شش هزار دانشجو دومین دانشگاه بزرگ فرهنگیان کشور است و حدود ۷۰ درصد دانشجویان این دانشگاه را دانشجویان خوابگاهی تشکیل می دهد.

وی افزود: این دانشگاه هم از نظر تعداد هیئت علمی با توجه به حضور ۶۵ عضو هیئت علمی و حدود ۳۰۰ استاد مدعو یکی از دانشگاه های مهم کشور است.

رمضان نیری گفت: انسان باید در هر شرایطی به فکر بهتر بودن باشد و ما نیز در صدد فراهم نمودن بهترین ها برای دانشگاه فرهنگیان هستیم و در حوزه آموزش و پژوهش به جهت اجرای و فعالیت‌های پژوهشی در سال گذشته رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

وی همچنین افزود: تعداد ۳۴ کرسی ترویجی نقد ایده علمی در کشور برگزار شده است که هفت کرسی آن در این دانشگاه برگزار شده و ظرفیت بزرگی را برای استان ایجاد کرده است.

نیری بیان داشت: در حوزه فعالیت های ورزشی در کشور در بین دانشجویان پسر مقام اول و در بخش دختران مقام دوم را دارا هستیم.

وی در پایان افزود با توجه به معلم تراز نظام جمهوری اسلامی باید سعی شود بهترین ها در این دانشگاه آموزش ببینند و وارد نظام تعلیم و تربیت کشور شوند.

علی ابری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: ظرفیت های ایجاد شده با توجه به پتانسیل و وجود نیروهای متخصص در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی این دانشگاه را به عنوان یک الگو در سطح کشور مطرح نموده است.