عمومی | دانشگاه تهران

توزیع کارت‌های اعتباری رایگان دوچرخه‌های اشتراکی در دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی، اداره کل تربیت بدنی دانشگاه تهران، با هدف تقویت و توسعه فرهنگ ورزش همگانی، برای کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه، کارت‌های اعتباری رایگان دوچرخه‌های اشتراکی به میزان ۵۰ سفر ۳۰ دقیقه‌ای به همراه بیمه رایگان یک‌ساله تهیه کرده است. ثبت‌‌نام‌کنندگان در این طرح تا پایان سال ۱۳۹۹ می‌توانند از این کارت‌های اعتباری به‌صورت رایگان استفاده کنند.
به گزارش دفتر ارتباطات و امور رسانه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، مهلت دریافت کارت‌های اعتباری رایگان دوچرخه‌های اشتراکی برای کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه تهران تا روز ۲۱ خرداد ماه تمدید و افرادی که پیش از این اقدام به ثبت نام کرده‌اند، از روز شنبه ۱۷ خرداد ماه می‌توانند کارت‌های خود را دریافت کنند.
متقاضیان استفاده از این تسهیلات، همراه با یک نامه رسمی از واحد مربوط، مدارک مورد نیاز را (نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، تاریخ تولد، کد ملی، نام پدر، شماره پرسنلی) تا تاریخ ۱۵ خرداد ماه سال جاری به این اداره کل ارسال کنند. با توجه به محدودیت کارت‌ها، اولویت توزیع با زمان درخواست خواهد بود.
علاقه‌مندان برای هماهنگی جهت استفاده از این طرح می‌توانند با شماره‌های ۶۱۱۱۳۰۸۲ و ۰۹۱۲۵۱۹۰۶۹۱ آقای محمد شهرابی تماس حاصل کنند.