مقالات فصلنامه روان شناسی تربیتی، دوره ۱۵، شماره ۵۳ منتشر شد
مجموعه مقالات
فصلنامه روان شناسی تربیتی، دوره ۱۵، شماره ۵۳
که در سال ۱۳۹۸ منتشر شده بود با تعداد ۱۲ مقاله در پایگاه سیویلیکا (CIVILICA.com) نمایه سازی و منتشر شد.
فصلنامه روان شناسی تربیتی
(Educational Psychology) یک نشریه علمی-پژوهشی است که توسط دانشگاه علامه طباطبائی به صورت فصلی به زبان فارسی از سال ۱۳۸۴ در تهران منتشر می شود.
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۱۵، شماره ۵۳ این ژورنال به صورت زیر می باشد:
۱.
بررسی عوامل موثر بر برنامه درسی نهادینه شده درس ا ندیشه اسلامی دوره ی کارشناسی
۲.
اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد استدلال کلامی در دانش آموزان با آسیب بینایی
۳.
نقش عدالت اخلاقی و توانایی های شناختی در پیش بینی تفکر انتقادی دانشجویان
۴.
الگوی علی روابط بین باورهای معرفت شناختی و مهارت های مطالعه بر عملکرد تحصیلی: نقش واسطه ای خودکارآمدی تحصیلی
۵.
پیش بینی رفتارهای خودناتوان ساز تحصیلی بر اساس اشتیاق تحصیلی، کیفیت زندگی در مدرسه و احساس تعلق به مدرسه دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر ری
۶.
پیش بینی اعتیاد به فضای مجازی و گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس خودتنظیمی عاطفی در دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر تهران
۷.
بررسی رابطه برنامه درسی زبان آموزی با مولفه های هوش اجتماعی دانش آموزان ابتدایی
۸.
رابطه علی ذهن آگاهی و انگیزش تحصیلی درونی و بیرونی با میانجی چشم انداز زمان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز
۹.
اثربخشی آموزش مهارت های خودمدیریتی بر رفتار قلدری و مقبولیت اجتماعی دانش آموزان پسر زندانی
۱۰.
بررسی استفاده از رویکرد کلاس معکوس در آموزش عالی: یک مرور نظام مند
۱۱.
رابطه بین معرفت شناسی شخصی، نظریه ذهن و کارکردهای اجرایی در کودکان پیش دبستانی