عمومی | دانشگاه فرهنگیان

امتحانات پایان ترم نیمسال دوم تحصیلی سال ۹۸-۹۹ دانشگاه فرهنگیان لرستان به صورت غیر حضوری برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان لرستان؛ جلسه شورای آموزشی دانشگاه فرهنگیان استان لرستان یکشنبه ۹۹/۰۳/۱۱ در محل سالن کنفرانس پردیس علامه طباطبایی استان لرستان با حضور اکثریت اعضاء و به ریاست دکتر علی آقایی جودکی سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان برگزار و تصمیماتی در باره نحوه برگزاری ادامه کلاس ها طبق تقویم آموزشی به صورت مجازی و برگزاری امتحانات پایان ترم اتخاذ گردید.

در ابتدای جلسه دکتر علی آقایی جودکی با تاکید بر لزوم تشکیل کلاس ها طبق تقویم آموزشی از زحمات اساتید دانشگاه که با تمام محدودیت ها و کمبود امکانات در زمینه برگزاری کلاس ها ی مجازی اهتمام ورزیدند تشکر کرد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت هشدار ویروس کرونا در استان و دستور العمل های ستاد مبارزه با بیماری کرونا در خصوص عدم حضور دانشجویان در خوابگاه ها و همچنین پراکندگی دانشجو معلمان در شهرهای مختلف استان، برگزاری امتحانات پایان ترم را به شکل حضوری ناممکن خواند و روش غیر حضوری را با رعایت تمام موارد برگزاری استاندارد به صورت مجازی پیشنهاد کرد.

در ادامه هر یک از اعضا نظرات خود را در این باره بازگو کردند و مصوباتی در باره مسائل آموزشی تصویب شد.

لازم به ذکر است  در این جلسه مصوب شد در بازه ی زمانی ۱۷ خرداد ۹۹ لغایت۳۰ خرداد فرآیند رفع اشکال با اولویت  نیاز و مراجعه دانشجویان پی گیری شود.

همچنین محتوای مورد تدریس همکاران آموزشی متناسب با سرفصل به تعداد ۱۰ جلسه در شبکه اجتماعی شمیم به صورت کامل و به طور برگزیده در سایت پردیس ها و مراکز بار گذاری شود و از سامانه آزمون یار جهت ارزشیابی پایانی دانشجویان و برگزاری امتحانات پایان ترم استفاده شود.