عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

برگزاری جلسه شورای آموزشی دانشگاه با حضور معاونین، مدیران و مسئولین سازمان و مدیران کل ستادی آموزش و روسا و معاونین استانی به میزبانی سازمان مرکزی در تاریخ ۹۹/۳/۱۱ .

جلسه شورای آموزشی دانشگاه در تاریخ ۹۹/۳/۱۱ با حضور دکتر کیانی معاون محترم آموزشی دانشگاه، دکتر میر فخر الدینی معاون محترم پژوهشی، دکتر مهدی معاون محترم دانشجویی، حجت الاسلام بنیان جوادی نماینده محترم ولی فقیه در دانشگاه، دکتر موسوی مدیرکل محترم نظارت و ارزیابی دانشگاه و همچنین مدیران کل ستادی آموزش و روسا و معاونین آموزشی  استانی به میزبانی فنی سازمان مرکزی برگزار گردید.

در ابتدا دکتر کیانی در خصوص نمای کلی آزمون ها و فعایت های انجام شده مراکز بیاناتی عنوان نمودند و سپس آقای دکتر اردستانی گزارشی در خصوص عملکرد استان ها و مراکز در سامانه سمیاد به تفکیک استان، مراکز، استاد و درس ارائه دادند.

در ادامه جناب مهندس عادلی نیا هم جمع بندی گزارش ارسالی استان ها را اعلام کردند و سپس جناب ناطقی مصوبات شورای آموزشی را تک به تک اعلام نموده و در مورد این مصوبات نظرات با روسا و معاونین آموزشی استان ها تبادل نظر گردید .

دکتر موسوی در سخنانی مبتنی  بر نظر سنجی از دانشجویان، کارکنان و اساتید در خصوص آموزش های مجازی تاکید نمودند همچنین دکتر مهدی از شورای دانشگاه در خصوص وضعیت ترم آینده تعیین تکلیف نموده و اظهار داشتند که وضعیت ما را به عنوان ارائه دهنده خوابگاه و خدمات رفاهی برای ترم آینده مشخص نمایید که کلاس های ترم آینده به چه صورتی برگزار می گردد. همچنین حجت الاسلام بنیان جوادی نماینده دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای هم در خصوص گروه معارف و حضور دانشجویان در سامانه نهاد و چگونگی دریافت گواهی دحضور مطالبی را ایرادکردند.

در پایان دکتر کیانی ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه همکاران محترم در ستاد و صف، با توجه به مصوبات امروز جلسه شورای آموزشی و تایید در نشست مشترک با روسا و معاونین آموزشی استانها، تهیه یک نقشه راه کاملا مشخص و عملیاتی بسیار فشرده  و گسترده برای توانمند سازی اساتید از جهت فنی و محتوایی در بستر سمیاد متذکر شدند.