عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان)

در نخستین جلسه سال جدید هیأت رئیسه تصویب شد؛ تشکیل مجمع مشورتی اساتید و کارمندان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) - 1397/01/20

در نخستین جلسه سال جدید هیأت رئیسه تصویب شد؛ تشکیل مجمع مشورتی اساتید و کارمندان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)
مجمع مشورتی اساتید و کارمندان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) تشکیل شد.

مجمع مشورتی اساتید و کارمندان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) تشکیل شد .

روابط عمومی و اطلاع رسانی؛ در نخستین جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) که با حضور دکتر احمد آذین تشکیل شد، مقرر شد با هدف استفاده از دیدگاه‌ها و نظر استادان و کارمندان در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه، مجمع مشورتی استادان و کارمندان به‌طور جداگانه تشکیل شود .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در این باره اظهار کرد: استفاده از خرد جمعی استادان و کارکنان برای تصمیم سازی‌ از ضرورت ‌های یک دانشگاه پویا و پیشرو است .

آذین افزود: حضور و فعالیت‌ صدها استاد و عضو هیأت علمی فرهیخته و کارمندان مجرب و متعهد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) این فرصت را ایجاد کرده است تا بتوانیم با بهره گیری از دیدگاه‌ها و نظرات مشورتی این عزیزان در جهت تعالی سازمانی دانشگاه گام‌های موثرتری برداریم .

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان عنوان کرد: در حوزه کارمندی از چند ماه پیش مقدمات تشکیل شورای همفکری کارمندان فراهم شده است که بزودی و با اهتمام معاونت حوزه اداری و مالی دانشگاه عملیاتی خواهد شد .

آذین گفت: کارمندان مهمترین بخش بدنه اجرایی دانشگاه هستند که به دلیل استمرار حضور در فعالیت‌های اجرایی و تجربه های اندوخته در بطن کارها، می‌توانند بهترین مشاور دانشگاه باشند .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) افزود: در سال جدید روی برنامه‌ریزی در کارها تاکید کرده‌ایم تا همه حوزه‌ها و بخش‌های اجرایی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه با توجه به اهداف مشخص شده در چارچوب برنامه‌ تنظیمی بتوانند به آن مقاصد و اهداف دست یابند .

آذین عنوان کرد: تلاش ها و زحمات و موفقیت های بخش های مختلف قابل تحسین است اما ممکن است در برخی حوزه‌های کاری در فرایندهای اجرایی، کاستی‌ها و نقایصی هم وجود داشته باشد که مقرر شد هر حوزه بصورت جداگانه، آسیب‌های کاری و کاستی‌های موجود را شناسایی و در جلساتی تخصصی به طرح موضوع و ارائه پیشنهاداتی برای رفع و اصلاح کاستی‌ها اقدام شود .

وی افزود: سال جدید با نامگذاری رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال حمایت از کالای ایرانی است و در هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) مقرر شد در خریدهای دانشگاهی از خرید هر کالای خارجی که مشابه داخلی دارد، خودداری شود .

تعداد بازدید:
8
منبع: