عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه

از زحمات همکاران ماما دانشکده قدردانی شد

مهندس شکری در این مراسم ضمن تبریک روز ماما گفت: جایگاه مامایی جایگاه ویژه و محترمی است چرا که با حیات انسان ها سر و کار دارد.

وی ادامه داد: همکاران بهداشت و درمان همواره تلاش های بسیار ارزنده ای می کنند اما امسال و پس از شیوع ویروس کرونا تلاش آنها چندین برابر شده است و سعی کرده اند در این بحبوحه هم سلامتی مادر و هم سلامتی نوزاد را تضمین کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه نیز با تبریک فرارسیدن ۱۶ اردیبشهت ماه، روز جهانی ماما، گفت: تولد نوزاد از زیباترین لحظه های حیات بشر و نماد آفرینش و لطف پروردگار مهربان به انسان است ، آنان که با تلاشی خستگی ناپذیر و زحماتی ارزشمند در امر فرزندآوری، زایمان ایمن و فرزندپروری به مادران و خانواده خدمت می نمایند، زمینه ساز پرورش انسان های برومند و خلاق در جامعه ای سالم تر هستند.

دکتر تنومند با اشاره به نقش بسیار مهم ماما ها در ارتقاء شاخصهای بهداشتی افزودند : تولد هر نوزاد سالم مدیون تلاشهای ایثارگران حوزه  سلامت به ویژه ماما ها است که تبلور امیدی زیبا را در جامعه رقم می زند .

ایشان با اشاره به  تلاشهای ماماهای تیم سلامت در غربالگری بیماری کوئید ۱۹ ، موفقیت بسیاری از شاخص های را مرهون تلاش این عزیزان دانستند .

در پایان مراسم به رسم یادبود به ماماهای منتخب و حاضر در جلسه لوح تقدیر اعطا شد.