عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش

تست کرونا” برای کارمندان ادارات شهرستان گراش انجام می شود

دکتر طیبه مهروری معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی از آمادگی کامل این دانشکده برای “انجام تست کرونا ویژه ی کارکنان ادارات شهرستان گراش” خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی، دکتر مهروری با بیان اینکه انجام تست کرونا برای کارکنان ادارات، سازمان ها و نهادها، ما را در شناسایی و بیماریابی” ناقلین بی علامت” کمک خواهد کرد گفت: در نامه ای به فرمانداری ، جدول زمانبندی پیشنهادی برای هر اداره و سازمان ارسال شده است که ازطریق فرمانداری به ادارات اعلام خواهد شد.
معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی در ادامه تصریح کرد:  تست کرونا در “مرکز جامع سلامت سعادت” واقع در مسکن مهر، بصورت رایگان و بر اساس جدول اعلامی به فرمانداری انجام خواهد شد.
وی افزود: در برنامه ی آینده، تصمیم داریم با بازگشایی دانشکده و ورود دانشجویان به شهر، “تست کرونا برای دانشجویان” نیز انجام دهیم که با برنامه ریزی معاون آموزش دانشکده علوم پزشکی انجام خواهد شد.
دکتر مهروری اظهار داشت: با انجام غربالگری و شناسایی بیماران، ممکن است آمار مبتلایان در شهرستان افزایش پیدا کند ولی با قرنطینه و درمان این بیماران می توان از انتشار و انتقال ویروس به دیگران جلوگیری و به حفظ سلامت فرد و جامعه کمک کرد.