عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

بازسازی و نوسازی تاسیسات واحد های زیر پوشش از الزامات اجرایی دانشگاه است

مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طر ح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بازسازی و نوسازی تاسیسات واحد های دانشگاه خبر داد.

مهندس علی رحیمی مومن در گفتگو با وب دا اظهار کرد: حفظ و استحکام فیزیکی و فنی مراکز درمانی از جمله اولویت‌های مدیریت منابع فیزیکی در مسیر تحقق پایداری با تاکید بر دستیابی آحاد مردم به بهترین خدمات بهداشتی-درمانی در استان است.

وی خاطر نشان کرد:در این راستا با انجام نیاز سنجی و اولویت بندی نیازهای تاسیساتی واحد ها، از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری و مشخص کردن موارد بحرانی و مهم در صدد هستیم تا با دریافت و تزریق اعتبار ، نسبت به ساماندهی و باز سازی این تاسیسات فرسوده اقدام نماییم.

وی در  ادامه از بازسازی و آماده سازی بخش داخلی ۳ بیمارستان امام رضا(ع) جهت اختصاص به بیماران COVID ۱۹  خبر داد و گفت: این بخش با ۲۲۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد ریال در حال اجراست و بر اساس برنامه ریزی تا نیمه خرداد به بهره برداری می رسد.

مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طر ح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آغاز عملیات سفت کاری بیمارستان ۶۴ تخت خوابی شهر جدید گلبهار خبر داد و گفت: با اتمام عملیات اجرایی اسکلت بیمارستان ۶۴ تختخوابی و با تزریق اعتبار، عملیات سفت کاری و دیوارچینی این بیمارستان با زیربنای ۹۸۰۰ متر مربع آغاز گردید.

{jcomments on}