عمومی | دانشگاه گیلان

سامانه ثبت نام دانشجویان بین الملل دانشگاه گیلان راه اندازی شد

سامانه ثبت نام دانشجویان بین الملل دانشگاه گیلان به آدرس http://admission.guilan.ac.ir طی همکاری حوزه بین الملل و فناوری اطلاعات دانشگاه گیلان، راه اندازی شد و برای کلیه متقاضیان تحصیل در دانشگاه گیلان از سراسر جهان قابل استفاده خواهد بود.

دانشگاه گیلان با توجه به برنامه جامع توسعه ششم و سند توسعه دانشگاه و چشم انداز آتی با هدف افزایش تعاملات بین المللی در بخش جذب دانشجویان بین المللی و آموزش علم و انتقال فرهنگ ایرانی- اسلامی، به منظور بهره گیری بهتر متقاضیان تحصیل در دانشگاه گیلان از سال گذشته اقدام به ایجاد زیرساخت های لازم و راه اندازی سامانه جذب دانشجویان بین الملل نموده است تا متقاضیان تحصیل در دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد ، دکتری و همچنین متقاضیان استفاده از آموزش مرکز زبان فارسی با استفاده از این سامانه بتوانند به راحتی ثبت نام نمایند.

در نمای اولیه سامانه راهنمای گام به گام ثبت نام به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی قرار دارد و متقاضیان می توانند مرحله به مرحله نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک اقدام نمایند. در حال حاضر در دانشگاه گیلان دانشجویانی از کشورهای کره جنوبی، روسیه، رومانی، هند، تاجیکستان، عراق، سوریه و یمن و افغانستان در حال تحصیل هستند و در مهر ماه سال ۹۹ متقاضیانی از کشورهای اندونزی، پاکستان، آلمان و ژاپن به جمع دانشجویان اضافه خواهند شد.