عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر

پیام تبریک دکتر کیان پهلوان افشاری به مناسبت گرامیداشت روز معلم

‍ ‍                                                                                          ‍ ‍ بمناسبت روز معلم و استاد
دکتر کیان پهلوان افشاری ریاست  دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر با صدور پیام تبریکی این روز را به اساتید فرهیخته و جامعه دانشگاهی تبریک گفت


متن پیام تبریک جناب دکترکیان پهلوان افشاری به شرح ذیل می باشد .

می توان در سایه آموختن
گنج عشق  جاودان اندوختن
اول از استاد، یاد آموختیم
پس، سویدای سواد  آموختیم
از پدر گر قالب تن یافتیم
از معلم جان روشن  یافتیم
ای معلم چون کنم توصیف تو
چون خدا مشکل توان تعریف تو
ای تو کشتی نجات روح ما
ای به طوفان جهالت نوح  ما
یک پدر بخشنده آب و گل است
یک پدر روشنگر جان و دل است
لیک اگر پرسی کدامین برترین
آنکه دین آموزد و علم  یقین
) شهریار )
به نام یزدان بخشاینده
استادان فرهیخته و همکاران عزیز
سلام و عرض ادب و احترام و تواضع دارم خدمت همه شما بزرگواران. آرزوی قبولی طاعات و عبادات و سلامتی و بهروزی را برای همه شما عزیزان و خانواده ارجمندتان از درگاه ایزد منان مسئلت نموده و التماس دعا دارم در این ماه مبارک .
شاید هیچ کدام از ما در طول دوران خدمت مان تجربه وضعیت فعلی را نداشتیم. مدتی است دور از فضای حقیقی آموزش و در بستر فضای مجازی مشغول آموزش دانشجویان عزیز هستیم. این تهدید و پاندمی بیماری کووید ۱۹ فرصت مغتنمی در مقوله آموزش را برایمان فراهم آورد. از کاستی ها و مشکلات زیرساختی و  نامانوس بودن این شیوه آموزش برای اکثرمان در ابتدا ی شروع این فرآیند که بگذریم، آثار و برکات آن را در آینده آموزش دانشگاه و مدارس قطعا خواهیم دید. ولی نکته اساسی در این مقوله را میخواهم در جمله معروف " معلمی عشق است" بیابم .
در تمام مدتی که اکثر مشاغل تعطیل بوده و هست ، معلمین و استادان بودند که با عشق ثابت نمودند آموزش تعطیل بردار نیست و شوق معلمی در درون معلم خاموش نخواهد شد .
فرا رسیدن روز ۱۲ اردیبهشت "روز معلم "را بهانه ای قرار دادم برای تجدید ارادت و سپاس و قدردانی از تمامی استادان عزیز و جهاد گران راه دانش وعلم و حکمت. قدم هایتان در این عرصه ی مبارک همواره استوار و ایام عزت تان مستدام .
خدمتگزار شما عزیزان
کیان پهلوان افشاری