عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

تجلیل از ۲۰ کارمند حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

۲۰ کارمند حوزه حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه:
مراسم تجلیل از کارکنان حوزه حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد باحضور دکتر ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، حسین جعفری کاکلکی معاون توسعه مدیریت و منابع واحد شهرکرد  و موسی یزدانی مدیر حراست دانشگاه در سالن جلسات ساختمان اداری دانشگاه برگزار شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در این نشست صمیمی از همکاری دلسوزانه کارکنان بخش حفاظت فیزیکی دانشگاه و تمامی مسئولین و تلاشگران مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.
دکتر ابراهیم رحیمی اظهار داشت: در شرایطی که اکثر امور اداری و آموزشی دانشگاه ها به صورت مجازی و دورکاری انجام می شد کارکنان حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با صداقت و اهتمام در حفظ و حراست از اموال و اماکن دانشگاه از هیچ تلاشی دربغ نکردند.
وی در این نشست، ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی همکاران حفاظت فیزیکی، بااهدای لوح سپاس از خدمات ارزنده کارکنان این حوزه تجلیل کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود از اقدامات ارزشمند همکارانی که در زمینه مقابله با بیماری کرونا با اجرای برنامه های بهداشتی و پیشگیرانه و کنترل اپیدمی این بیماری منحوس تلاش شبانه روزی داشتند؛ تقدیر و تشکر کرد.
دکتر رحیمی در این نشست همچنین از تیم پشتیبانی برگزاری کلاس های برخط ویژه دانشجویان و اعضای هیات علمی در برگزاری کلاس های مجازی قدردانی کرد و در پایان نشست همراه دیگر مسئولان به سوالات همکاران حوزه حفاظت فیزیکی دانشگاه پاسخ داد .