عمومی | دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول

اطلاعیه شماره ۸ –ویژه دانشجویان گرامی تحصیلات تکمیلی

اطلاعیه شماره ۸ –ویژه دانشجویان گرامی تحصیلات تکمیلی


به نام خدا

اطلاعیه شماره ۸ –ویژه دانشجویان گرامی تحصیلات تکمیلی

((تسویه حساب غیرحضوری دانشجویان تحصیلات تکمیلی))

۱۳۳۹/۲/۱۰

با عرض سلام و آرزوی سلامتی برای دانشجویان محترم تحصیلات تکمیلی دانشگاه، با توجه به استمرار شرایط خاص پیش آمده در کشور بدلیل شیوع ویروس COVID_۱۹ که موجب اختلال در امور جاری فارغ‌التحصیلی دانشجویان محترم تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری گردیده است، به اطلاع آندسته از دانشجویان محترم تحصیلات تکمیلی که قصد انجام امور تسویه حساب خود را دارند می رساند حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تمهیداتی را برای مساعدت و انجام این امور بدون نیاز به حضور دانشجویان عزیز فراهم کرده است. فرآیند تسویه حساب به شرح ذیل عمل می‌گردد:

  1. دانشجویان محترم تحصیلات تکمیلی که متقاضی تسویه حساب می باشند می بایست طی ارسال یک ایمیل به نشانی Jsu.edu.msc@jsu.ac.ir تقاضای تسویه حساب خود را به تحصیلات تکمیلی دانشگاه اعلام نمایند.
  2. پس از دریافت فرم تسویه حساب از طریق ایمیل تحصیلات تکمیلی دانشگاه، متقاضیان می بایست تصویری با کیفیت بالا (از دستگاه اسکنر یا نرم افزار موبایلی CamScanner استفاده گردد) از هر دو طرف فرم تسویه حساب که در بخش انتهایی آن مشخصات کامل خود را درج کرده و آن را امضا کرده اند تهیه کرده و  از طریق ایمیل Jsu.edu.msc@jsu.ac.ir به آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارسال نمایند. درج یک شماره تلفن همراه فعال برای تماس احتمالی کارشناس محترم تحصیلات تکمیلی با ایشان ضروری است.
  3. لازم است دانشجویان بدهی های مالی خود را با دوایر مختلف آموزشی، دانشجویی و کتابخانه به صورت الکترونیکی قبل از ارسال فرم تسویه حساب (بند ۱)، پرداخت نمایند.
  4. دانشجویان محترم، فایل پایان نامه خود را جهت اساتید محترم راهنما و مشاور و همچنین داورهای محترم ارسال دارند و تائید آنها را در خصوص انجام اصلاحات لازم اخذ کنند. در این خصوص اساتید محترم مشاور و داورهای محترم تائید خود را به استاد محترم راهنما ارائه می نمایند.
  5. دانشجویان محترم فایلهای Word و PDF پایان نامه را که از لحاظ محتوایی به تائید اساتید ذکر شده در بند ۳ رسیده است به ایمیل کتابخانه به آدرس librarian@jsu.ac.ir یا jsu.librarian@gmail.com جهت بررسی مطابقت با قالب مصوب کتابخانه ارسال کنند. سپس دانشجویان محترم پس از دریافت ایمیل تاییدیه که توسط کارشناس کتابخانه ارسال می شود، CD پایان نامه و نسخ صحافی شده پایان نامه را به تعداد لازم (جهت اساتید راهنما، اساتید مشاور و کتابخانه) تهیه کرده و از طریق پست پیشتاز به آدرس: دزفول، روبروی پایگاه چهارم شکاری، دانشگاه صنعتی جندی شاپور-دزفول-معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی-صندوق پستی : ۳۳۴-۶۴۶۱۵  ارسال کنند.
  6. تحویل کارت دانشجویی و کتب امانتی از کتابخانه جزء ضروریات فرآیند تسویه حساب می­باشند. لازم است دانشجویان این اقلام را بهمراه اقلام گفته شده در بند ۴ ( CD پایان نامه و نسخ صحافی شده پایان نامه) به صورت یکجا از طریق پست پیشتاز به آدرس گفته شده در بند ۴ ارسال کنند. جهت تسریع فرآیند، عبارت "تسویه حساب غیر حضوری دانشجویان" به صورت مشخص روی بسته قید شود.
  7. آندسته از دانشجویانی که دارای مقاله مستخرج از پایان نامه هستند، تمام مقالات خود را جهت استاد راهنمای خود ارسال کنند.
  8. دانشجویان محترم لازم است فرم شماره ۸ (فرم تائید اصلاحات پایان‌نامه) و فرم شماره ۹ (فرم تائید تحویل نسخ پایان نامه) را از سایت دانشگاه اخذ و پرینت کرده و پس از پرکردن بخش مربوط به دانشجو، فرم های مذکور را با ذکر تاریخ، امضا نموده و سپس هر ۲ فرم را جهت استاد راهنما با کیفیت بالا (از دستگاه اسکنر یا نرم افزار موبایلی CamScanner استفاده گردد) ارسال نمایند.

دانشجویان محترم در صورت بروز هر گونه مشکل در فرایند تسویه حساب، با کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشگاه تماس حاصل نمایند. شایان ذکر است تسویه حساب دانشجویان محترم بدون حضور ایشان به صورت داخلی انجام خواهد شد و در اسرع وقت نتیجه تسویه حساب به صورت تلفنی به ایشان اطلاع داده خواهد شد.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول