عمومی | دانشگاه صنعتی سهند

دوازدهمین کنگره ملی مهندسی عمران با هدف ارایه آخرین دستاورد‌های علمی و فناورانه متخصصان دانشگاهی و اصحاب صنعت ساخت و ساز در دانشگاه صنعتی سهند آغاز به کار کرد.


دوازدهمین  کنگره ملی مهندسی عمران با هدف ارایه آخرین دستاورد‌های علمی و فناورانه متخصصان دانشگاهی و اصحاب صنعت ساخت و ساز در دانشگاه صنعتی سهند آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی سهند ، دبیر کنگره ملی مهندسی عمران، چهارشنبه در آیین آغاز به کار کنگره ملی مهندسی عمران بیان داشت: یکی از اهداف برگزاری این کنگره، هم افزایی و تبادل اطلاعات و یافته های علمی  بین مجموعه‌های دانشگاهی و دست اندرکاران این صنعت است.
دکتر حسن افشین افزود: از مجموع ۶۲۰ مقاله دریافت شده از سراسر کشور، ۴۸۰ مقاله برای ارایه در این کنگره به صورت شفاهی و آنلاین انتخاب شده اند.

دکتر افشین ادامه داد :
ژئوتکنیک، محیط زیست، سازه و زلزله، مدیریت منابع آب، ژئودزی و ژئوماتیک، معماری و شهرسازی، سازه‌های هیدرولیکی و دریایی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران،  اخلاق مهندسی، فناوری و مواد نوین از جمله موضوع هایی هستند که در ۷۴ نشست تخصصی این کنگره ملی بررسی خواهند شد.

وی بیان کرد مهمترین وجه تمایز دوازدهمین کنگره ملی مهندسی عمران نسبت به سایر کنگره های برگزار شده تا کنون ، برگزاری مجازی و آنلاین این کنگره می باشد که جزو اولین کنگره هایی در سطح ملی هست که با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه به شیوه غیر حضوری و بر خط برگزار می شود و دانشگاه صنعتی سهند در این خصوص از ظرفیت بالایی برخوردار می باشد.

خاطر نشان می سازد
مقاله های ارایه شده در این کنگره طبق تفاهمی که با پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) انجام شده است در سایت این مرکز منتشر می شود و برای بهره برداری در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

دوازدهمین کنگره ملی مهندسی عمران به میزبانی دانشگاه صنعتی سهند از هفتم لغایت نهم خرداد ماه ۱۳۹۹ برگزار می گردد.