عمومی | دانشگاه شاهد

کسب مرتبه علمی پژوهشی مجله علمی ImmunoRegulation

به گزارش «روابط عمومی» دانشگاه ، مجله رسمی مرکز تحقیقات تنظیم پاسخ های ایمنی دانشگاه با عنوان ( ImmunoRegulation ) موفق به کسب مرتبه علمی پژوهشی از کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور شد.

این مجله علمی پژوهشی به عنوان مجله رسمی مرکز تحقیقات تنظیم پاسخ های ایمنی دانشگاه شاهد با مدیر مسئولی دکتر محمد رضا واعظ مهدوی و سردبیری خانم دکتر طوبی غضنفری به صورت فصلنامه بوده که به زبان انگلیسی منتشر می شود.

از این مجله علمی پژوهشی تا کنون چهار شماره به انتشار رسیده است و با بهره بردن از تجربیات محققین و اساتید مطرح داخلی و خارجی در زمینه های علوم پایه پزشکی و نیز علوم بالینی در هیات تحریریه، به عنوان یک مجله بین المللی شناخته شده و  از حمایت علمی "انجمن ایمونولوژی و آلرژی ایران " نیز بهره مند می باشد.

محور های فعالیت این مجله علمی- پژوهشی شامل تحقیقات بالینی، بررسی و تنظیم پاسخ های سیستم ایمنی، ایمنوتراپی، سلول درمانی، طب سنتی در رابطه با سیستم ایمنی و واکسن می باشد.

مجله ImmunoRegulation با کسب امتیاز علمی پژوهشی از کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور آماده دریافت مقالات مروری و تحقیقی محققین و دانشجویان می باشد.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی مجله ( http://immunoreg.shahed.ac.ir​ ) مراجعه نمایند.





​​​​