عمومی | دانشگاه صنعتی اصفهان

اطلاعیه معاونت دانشجویی در خصوص حضور و اسکان دانشجویان دکتری که دارای طرح پیشنهادی تجربی مصوب هستند و دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۹۶

ضمن آرزوی سلامتی برای همه دانشجویان عزیز، پیرو اطلاعیه مورخ ۳۰ اردیبهشت ۹۹ هیئت رئیسه دانشگاه مبنی بر امکان حضور دانشجویان دکتری که در مرحله پژوهشی بوده و رساله تجربی (با نیاز به امکانات دانشگاه) دارند و همچنین دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی۹۶ در دانشگاه از تاریخ ۱۷ خرداد ۹۹ با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، جهت هماهنگی های لازم برای حضور دانشجویان فوق در آزمایشگاه ها و خوابگاه ها ( در صورت نیاز دانشجوی غیر بومی به اسکان) و حفظ سلامتی دانشجویان و سایر دانشگاهیان گرامی، نکات زیر به به اطلاع می رسد:

  1. اسامی دانشجویان دکتری که ضوابط اعلامی از جانب معاونت آموزشی را دارا هستند، ودانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۹۶، که متقاضی حضور در دانشگاه هستند، توسط رئیس دانشکده به معاونت آموزشی ارسال می گردد. سپس لیست دانشجویان دارای مجوز حضور، جهت هماهنگی با مرکز بهداشت و در صورت نیاز با اداره خوابگاه ها، به معاونت دانشجویی ارسال می گردد.
  2. دانشجویان دارای شرایط فوق لازم است پرسشنامه پایش سلامت ویژه شرایط کرونا را قبل از ورود به دانشگاه، در سامانه مدیریت فرایندها به آدرس https: //bpms.iut.ac.ir تکمیل کنند.
  3. لازم است دانشجویان قبل از حضور در دانشگاه با مرکز بهداشت و در صورت نیاز با اداره خوابگاه ها هماهنگی نمایند.
  4. توصیه می شود این دسته از دانشجویان به تدریج به دانشگاه مراجعه نمایند. لذا دانشجویان دکتری از  ۱۷ خرداد ۹۹ به بعد و دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۹۶ از ۲۰ خرداد ۹۹ به بعد مراجعه نمایند.
  5. دستورالعمل های بهداشتی در مورد حضور در دانشگاه، آزمایشگاه ها، کارگاه ها، خوابگاه ها و ...توسط مرکز بهداشت تهیه و رعایت آن توسط دانشجویان و سایر دانشگاهیان الزامی است.
  6. دانشجو قبل از حضور در دانشکده یا خوابگاه لازم است ابتدا به مرکز بهداشت مراجعه تا پرتکل های بهداشتی را دریافت نماید و بلامانع بودن حضور ایشان در دانشکده یا خوابگاه تایید شود.
  7. دانشجویانی که به مرکز بهداشت مراجعه نکرده باشند مجوز حضورشان در آزمایشگاه و خوابگاه لغو می شود.
  8. اسکان در خوابگاه ها به صورت محدود و دو نفر در هر اتاق برنامه ریزی می شود. بر این اساس امکان اسکان در اتاق غیر از محل اسکان قبلی وجود دارد. لذا دانشجویانی که قبلا اسکان داشته اند و نیاز به اسکان دارند، قبل از حضور در دانشگاه برای تعیین اتاق با اداره خوابگاه ها هماهنگی نمایند.
  9. غذای دانشجویی صرفا برای دانشجویان ساکن خوابگاه توسط یکی از رستوران های دانشگاه به صورت بیرون بر تهیه خواهد شد.
  10. مرکز بهداشت بازرسی دوره ای از دانشکده ها و خوابگاه ها جهت رعایت پرتکل های بهداشتی را خواهد داشت.

از همکاری دانشجویان گرامی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی خود و سایر دانشگاهیان بسیار سپاسگزاریم.

معاونت دانشجویی