عمومی | انجمن گل و گیاهان زینتی ایران

پیام تبریک سال نو رئیس انجمن گل و گیاهان زینتی ایران


به نام خالق زیبایی ها

بار دیگر بهار آغاز شد، زمان نو شدن با افکاری بهتر و زمان ارزیابی آنچه گذشت با نگاهی به آنچه پیش روست فرا رسید. بهار امسال، بهار بسیار متفاوتی است و همه جهان با چالش بزرگ بیماری کرونا درگیر است. بهاری که برخلاف سالیان قبل، همگی از دیدن اقوام و آشنایان محروم شدیم. بهاری که شاهد از دست دادن ناگهانی عزیزانی هستیم که تا دیروز در کنار ما بودند. شاید اولین درس این اتفاق ناخوشایند، با ارزش دانستن لحظه­های باهم بودن در کنار دوستان و آشنایان باشد. باید قدر لحظات را دانست، از حوادث ناخوشایند درس گرفت، افکار بی فایده را با دانش روز جایگزین کرد. همیشه امید به آینده بهتر، زندگی را با همه سختی هایش، با ارزش می سازد.
در سالی که گذشت، انجمن علمی گل و گیاهان زینتی فعالیتهای ارزشمندی را با همراهی شما اعضاء محترم به انجام رساند. مهمترین فعالیت انجمن در سال ۹۸، شرکت در نمایشگاههای داخلی و بین المللی هلند و ارتباط با واحدهای تولیدی و تجاری در حوزه گل و گیاهان زینتی بود. تغییر ساختار مجله علمی گل و گیاهان زینتی ایران و تلاش برای بهبود کیفیت علمی آن از دیگر دستاوردهای انجمن در این سال بود. سال پیش رو نیز سال پرکاری برای انجمن خواهد بود. برگزاری چهارمین کنگره ملی و سومین کنگره بین المللی گل و گیاهان زینتی در دانشگاه اهواز یکی از اتفاقات مهم در حوزه گل و گیاهان زینتی خواهد بود. برگزاری سمپوزیوم تخصصی اقتصاد گل و گیاهان زینتی و همچنین برگزاری رویداد ایجاد کسب و کارهای نوآورانه در حوزه گل و گیاهان زینتی از برنامه های مهم دیگر خواهد بود. امیدوارم مانند همیشه از مشارکت اعضای انجمن برای اجرایی شدن این برنامه ها در سال جدید بهره مند شویم. همچنین بر خود لازم می دانم از همراهی اعضای هیات موسس، هیات مدیره، بازرسان، دبیرخانه و همه اعضای انجمن در سالی که گذشت قدردانی نمایم.
همدلی و رعایت نکات علمی اثبات شده توسط سازمان بهداشت جهانی، برای پیشگیری از بیماری کرونا و گذر از این مرحله سخت کنونی، ضروری است. فراموش نکنیم در چرخه حیات، زندگی دیگران به چگونه زیستن ما مرتبط است.
بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش ز یک گوهرند
بیایید همه با هم با هدیه دادن شاخه ای گل، به جامعه پزشکی و پرستاران عزیز کشور، تلاش و ایثار آنها را پاس بداریم. در پایان با تبریک سال نو، سالی سرشار از سلامتی را برای شما عزیزان ازدرگاه خداوند بزرگ آرزومندم.

پژمان آزادی
رئیس انجمن علمی گل و گیاهان زینتی ایران