عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور

حکم رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز عالی و پژوهشی کشور برای استاد بسیجی واحد نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نور ، مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه​ها و مراکز عالی و پژوهشی کشور و به پیشنهاد مسئول سازمان بسیج اساتید استان مازندران در حکمی سلیمان حلیمی جلودار رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد نور را با حفظ سمت به‌عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید استان مازندران منصوب کرد.

در بخشی از حکم مجتبی زارعی آمده است: «جناب آقای سلیمان حلیمی جلودار، به پیشنهاد مسئول سازمان بسیج اساتید استان مازندران جنابعالی با حفظ سمت به‌عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید استان مازندران منصوب می‌شوید.

با توجه به اصول نوسازی و تحول آفرینی هدفمند و انقلابی در شناخت وظایف سازمانی، مبنا قرار دادن نگاه مساله محور، اثربخش و جامعه گرایانه در برنامه ها و فعالیت​ها و کاربست تفکر انتقادی و آینده پژوهانه، از الزامات فعالیت های این دوره سازمان بسیج اساتید می باشد.

ضروری است جنابعالی و مجموعه همکاران محترم آن معاونت به بهره​مندی از ظرفیت های گرانسنگ جامعه علمی و دانشگاهی، زیر نظر مسئول سازمان بسیج اساتید استان مازندران و بر مبنای سند تحول راهبردی سازمان و در جهت تحقق ماموریت های محوله حرکت نمائید.