عمومی | دانشگاه علامه طباطبائی

دسترسی مجدد به پایگاه‌های اطلاعاتی علمی ملی و بین‌المللی از طریق خدمت وی‌پی‌ان (VPN)



دسترسی مجدد به پایگاه‌های اطلاعاتی علمی ملی و بین‌المللی از طریق خدمت وی‌پی‌ان (VPN)

بنابر اعلام مدیریت کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه،دسترسی مجدد به پایگاه‌های اطلاعاتی علمی ملی و بین‌المللی از طریق خدمت وی‌پی‌ان (VPN) برقرار شده است.

با توجه به درخواست مکرر دانشجویان محترم تحصیلات تکمیلی دانشگاه برای دسترسی به پایگاه‌های اطلاعاتی داخلی و بین‌المللی مبتنی بر آی‌پی، و با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه، دسترسی دوباره به پایگاه‌های یاد شده از طریق خدمت وی‌پی‌ان (VPN) برقرار شده است.
اعضای محترم هیئت علمی و دانشجویان گرامی تحصیلات تکمیلی دانشگاه، به منظور دسترسی از راه دور (خارج از محیط دانشگاه) به پایگاه‌های اطلاعاتی داخلی و بین‌المللی اشتراکی دانشگاه، نخست، باید کانکشن مخصوص پایگاه‌های اطلاعاتی علمی را از طریق پیوند زیر دریافت نمایند. سپس با استفاده از نام کاربری و گذرواژه دریافتی از مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه به شبکه داخلی دانشگاه متصل شده، و از پایگاه‌های اطلاعاتی علمی ملی و  بین‌المللی استفاده نمایند. کاربران گرامی برای اطلاع از پایگاه‌های اطلاعاتی علمی داخلی و بین‌المللی اشتراکی دانشگاه می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد به نشانی https://library.atu.ac.ir مطابق تصویر ذیل اقدام نمایند.

دانلود وی پی ان