اطلاعیه شماره ۷: نحوه انجام درخواست و امور آموزشی دانشجویان توسط اداره آموزش دانشگاه به صورت غیر حضوری
اطلاعیه شماره ۷: نحوه انجام درخواست و امور آموزشی دانشجویان توسط اداره آموزش دانشگاه به صورت غیر حضوری
با توجه به شرایط فعلی جامعه و انتشار ویروس کرونا در کشور و رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و توقف فعالیتهای آموزشی حضوری و همچنین پیرو اطلاعیه های شماره ۱ الی ۶ دانشگاه مبنی بر عدم مراجعه حضوری دانشجویان به دانشگاه مطابق با مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و تا زمان رفع محدودیت ها برای حضور دانشجویان در دانشگاه ها و همچنین به منظور تسهیل در امور آموزشی و مشکلات دانشجویان مقرر گردید حدالامکان انجام برخی از امور به یکی از روشهای ذیل ( ترجیحا به صورت غیرحضوری) صورت پذیرد.
۱- دریافت اصل مدرک مورد نیاز از طریق پست (برای ارسال اصل مدارک از طریق پست، دانشجو موظف به پرداخت هزینه پست به مبلغ ۳۰۰/۰۰۰ ریال می باشد.)
۲- دریافت تصویر مدرک مورد نیاز از طریق ایمیل (برای ارسال تصویر مدارک از طریق ایمیل هیچ هزینه ای از دانشجو دریافت نمی گردد.)
۳- مراجعه حضوری جهت انجام مراحل تسویه حساب (مختص دانشجویان فارغ التحصیل، انصرافی، اخراجی) و برخی از امور خاص با اعمال ظرفیت محدود ۵ نفر دانشجو در هر روز با هماهنگی قبلی طی تماس تلفنی با سرکار خانم صفری، کارشناس اداره آموزش دانشگاه (طبق جدول ذیل) و اخذ نوبت روزانه از ایشان.
دانشجویان می بایست ضمن دریافت فرم تعیین نوع مدرک آموزشی و نحوه دریافت آن از اداره آموزش دانشگاه به صورت غیر حضوری (فرم ذیل) و تکمیل آن مبنی بر انتخاب نوع مدرک آموزشی درخواستی خود و نحوه دریافت آن از اداره آموزش دانشگاه به صورت غیر حضوری و همچنین فرم مربوط به امور درخواستی خود (طبق فرم های ذیل)، نسبت به ارسال تصویر فرم تکمیل شده به آدرس ایمیل یکی از کارشناسان اداره آموزش دانشگاه (طبق جدول ذیل) که مرتبط با امور درخواستی خود می باشند، اقدام نمایند.
فرم تعیین نوع مدرک آموزشی و نحوه دریافت آن از اداره آموزش دانشگاه به صورت غیر حضوری (جهت دریافت آن بر روی متن کیک نمایید)
برخی از فرم های مورد نیاز دانشجویان:
فرمت تعهدنامه رسمی محضری دانشجوی پذیرفته شده در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی (جهت دریافت آن بر روی متن کیک نمایید)
تعهد نامه رسمی در خصوص وضعیت نظام وظیفه سنوات ارفاقی دانشجویان (مخصوص دانشجویان پسر) (جهت دریافت آن بر روی متن کیک نمایید)
فرم درخواست و طرح مشکلات دانشجویان با رئیس دانشکده فنی و مهندسی (جهت دریافت آن بر روی متن کیک نمایید)
فرم مربوط به اطلاعات فردی دانشجویان انتقال-مهمان-انصراف-اخراج-فارغ التحصیل در دانشگاه گرمسار (جهت دریافت آن بر روی متن کیک نمایید)
فرم تعهد عدم بازگشت به تحصیل مخصوص دانشجویان انصرافی (مخصوص پسران)(جهت دریافت آن بر روی متن کیک نمایید)
فرم تعهدنامه ادامه تحصیل تا مقطع کاردانی (جهت دریافت آن بر روی متن کیک نمایید)
فرم درخواست ادامه تحصیل به عنوان دانشجوی میهمان در نیمسال اول/دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ (جهت دریافت آن بر روی متن کیک نمایید)
خواهشمند است در صورت عدم پیش بینی مدرک و یا درخواست خاص از سوی دانشجویان در فرم و مراحل فوق الذکر، نسبت به در میان گذاشتن مشکل خود از طریق تماس تلفنی با کارشناسان اداره آموزش دانشگاه (طبق جدول ذیل) اقدام نمایند.
بروز برخی مشکلات پیش بینی نشده در شرایط خاص نیم سال جاری، دور از انتظار نیست. صبوری، متانت و همراهی خوشبینانه دانشجویان عزیز، برای به حداقل رساندن مشکلات در فرآیند تحصیلی آنان در این نیم سال، ضروری و موجب امتنان است.
پیشاپیش از تمامی جامعه دانشگاهی که در این برهه حساس حوزه معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه را مساعدت مینمایند، سپاسگزاری و قدردانی میشود.
شماره تماس اداره آموزش دانشگاه گرمسار ۳۱۹۳۰۰۰۰-۰۲۳ داخلی ۳۱۲ الی ۳۱۶ (ساعت ۱۴-۸)
راه ارتباطی با کارشناسان اداره آموزش دانشگاه
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
|
|