عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

شناسایی ۱۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از شناسایی ۱۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در این استان خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کووید ۱۹ در هشتمین روز از خردادماه ۹۹ اظهار داشت: از زمان شیوع بیماری تا کنون ۱۵۴۶ بیمار با علائم بالینی مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان پذیرش شده اند.
وی، تعداد افراد نمونه گرفته شده بستری و سرپایی را ۴۷۵۵ نفر اعلام کرد و افزود: تاکنون ۵۷۸ بیمار مبتلای قطعی به کرونا پس از بستری در مراکز درمانی و یا درمان و قرنطینگی در منزل بهبود یافته اند.
به گفته وی، هم اکنون ۲۸ بیمار مبتلای قطعی به کرونا و مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: با مثبت اعلام شدن آزمایشات ۱۳ بیمار مشکوک طی ۲۴ ساعت گذشته ، کل موارد مبتلا از آغاز بیماری که نتایج آزمایش آن‌ها مثبت اعلام شده ۶۲۴ نفر می باشد.
دکتر شیرانی اضافه کرد: خوشبختانه طی ۲۴ساعت گذشته، فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید ۱۹ در استان گزارش نشده و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در استان کماکان ۲۹ نفر می باشد.