عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

اعلام نحوه فعالیت واحدهای ستادی و بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دهم خرداد ماه

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی (فاصله گذاری هوشمند)نحوه حضور پرسنل ستادی، دانشکده ها ، بیمارستان ها و واحدهای بهداشتی درمانی را  اعلام کرد.

دکتر حمید رضا اسلامی در گفتگو با وب دا اظهار کرد: در راستای طرح فاصله گذاری هوشمند ، از دهم خرداد ماه فعالیت پرسنل ستادی و دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی مشهد  با حضور تمامی پرسنل خواهد بود و ساعت کاری این واحدها نیز از ساعت ۷.۳۰ الی ۱۴.۳۰ تعیین شده است.

وی با تاکید بر اینکه هر گونه تغییر در ساعت کاری کارکنان صرفا با تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا تعیین و ابلاغ می شود تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی ، کلیه کارکنان با رعایت الزامات سلامت محیط و کار در محل کار خود حاضر شده و خدمات موظف را ارائه خواهند داد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد  تصریح کرد: فعالیت تمامی پرسنل، کادرهای پزشکی  و پرستاری در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی کما فی سابق خواهد بود و  همانند روزهای عادی به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

وی تاکید کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی تمامی واحدهای زیر پوشش کماکان در انجام فعالیت های خود پروتکل های بهداشتی کارکنان، محیط اداری، ارباب رجوع و تجمعات اداری موضوع راهنمای گام دوم مبارزه با ویروس کووید-۱۹ در زمینه الزامات سلامت محیط و کادر در محیط اداری را باید رعایت کنند.

{jcomments on}