عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گلستان

حضور منتخبین شرق استان در مرکز بهداشت گنبد

دکتر شادمهر منتخب مردم شریف شهرستان گنبد و دکتر آریان پور منتخب مردم شریف شرق استان با حضور در مرکز بهداشت گنبد با مدیران حوزه بهداشت این شهرستان دیدار کردند.
دکتر پالیده رییس مرکز بهداشت گنبد ضمن خیر مقدم و قدردانی از حضور نمایندگان شرق استان، آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان را تشریح نمودند. سپس دکتر بدیعی مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبد نیز با قدردانی از حضور منتخبین با ارایه گزارشی از حوزه سلامت و ذکر کمبودهای موجود، از منتخبین درخواست کردند در رفع کاستی های عمرانی، تجهیزاتی، اعتباری و نیروی انسانی، حوزه سلامت را یاری نمایند.
در ادامه دکتر شادمهر منتخب مردم شهرستان گنبد کاووس با قدردانی از زحمات کارکنان حوزه سلامت شهرستان گفت خوشبختانه نگاه منتخبین استان در دوره یازدهم، نگاهی استانی است و ما قطعا در زمینه توزیع متوازن خدمات سلامت در سرتاسر استان تلاش خواهیم نمود. وی در ادامه از مشارکت بی نظیر خیرین سلامت شهرستان در بحران کرونا قدردانی نمودند.
سپس دکتر آریان پور منتخب شهرستان هایس شرق استان نیز با قدردانی از خادمین سلامت گفت: قطعا در حوزه سلامت بصورت ویژه تلاش خواهیم کرد کما اینکه در دیدار هفته قبل مجمع با دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص محرومیت ها و جذب اعتبارات لازم رایزنی هایی صورت گرفت.
در ادامه دکتر شادمهر با بازدید از بیمارستان طالقانی با همکاران آن بیمارستان دیدار و از زحمات آنان قدردانی نمودند.