عمومی | دانشگاه صنعتی قم

‫پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت عید سعید فطر

بِسْمِ اللّه ِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، دکتر جلال رضایی نور  رئیس دانشگاه صنعتی قم ، در پیامی عید با سعادت و پر فضیلت فطر، را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:


الله اکبر و لله الحمد، اَلْحَمْدُ لِلّهِ عَلی ما هَدینا وَلَهُ الشُّکْرُ علی ما اَوْلانا
به نام خداوند بخشنده مهربان
و ستایش خاص خدا است. ستایش از آن خدا است بر آنچه ما را راهنمائی فرمود و برای او ست سپاس بر آنچه به ما بخشود.

ماه رمضان، ماه نزول قرآن به پایان ‌رسید و طلیعه ماه شوال با دعای معنوی و زیبای «اللهم اهل الکبریاء و العظمه» گوش جانمان را می‌نوازد و روزه‌داران پرهیزکار را در جشن عبادت و امساک به همخوانی می‌خواند تا خدای را شاکر شوند که عنایت فرمود و توفیق عبادت در ماه مبارک رمضان را باری دیگر در تقدیرشان قرار داد.
ایزدمنان را سپاس می‌گوییم و از او که کریم و غفور و مهربان است می‌خواهیم که باز هم ما را بر سر خوان کرمش مهمان کند و جرعه‌ی عشق را برما بنوشاند.
اینجانب عید با فضلیت وپرسعادت فطر وحلول ماه شوال راخدمت تمام روزه داران ، جامعه دانشگاهیان، بویژه اساتید، کارمندان و  دانشجویان  گرامی دانشگاه صنعتی قم تبریک عرض نموده  و از صاحب ضیافت رمضان خاضعانه طلب می نمایم که درشب های قدر بهترین سرنوشت را برای بندگان خالص خویش رقم زده  باشد، امیدوارم چشمه سار رحمت رمضان تا همیشه بر فضای جان و دلمان جاری بماند و قامتمان به طلعت فاخر تقوا آراسته گردد. از خداوند متعال،  سلامتی و موفقیت روز افزون بهمراه شادکامی و خوشبختی را برایتان خواستارم .