عمومی | دانشگاه صنعتی قم

‫انتصاب مدیر جدید دفتر ارنباط باصنعت دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر رضایی نور  رئیس دانشگاه صنعتی قم در حکمی دکتر جواد راستی را به سمت مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه منصوب کرد.
دکتر جواد راستی متولد سال  ۱۳۵۶ با مدرک تحصیلی دکترای مکانیک عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی قم می باشد. وی علاوه بر فعالیت های علمی ،آموزشی  و پژوهشی در توسعه صنعت استان نیز فعالیت های چشمگیری داشته است .
ارائه چندین طرح موفق صنعتی و پژوهشی که به مرحله تجاری سازی نیز رسیده است، او را در زمره فعالین صنعت کشور و استان قرار داده است.
در سال جاری نیز از طرح پژوهشی وی با عنوان "بررسی ساختار قیمت تمام شده وارائه راهکارهای افزایش بهره وری درصنایع منتخب استان قم جهت حمایت از کالای ایرای با اولویت صنایع کفش ودمپایی وصنایع معدنی" توسط دکتر برومند معاون پژوهش و فناوری  وزارت علوم و تحقیقات و فناوری تقدیر به عمل آمد.
لازم به ذکر است دکتر راستی در سال ۱۳۹۱ نیز به عنوان مدیر ارتباط با صنعت در این دانشگاه مشغول به فعالیت بوده و  زمینه ساز گسترش ارتباط صنعت استان با دانشگاه بوده است.
شایان ذکر است در جلسه هیات رئیسه دانشگاه ، ضمن اهدای حکم دکتر راستی از زحمات دکتر روزبه رجبی مدیر سابق ارتباط صنعت با دانشگاه تقدیر شد.