عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، سالروز سوم خرداد، فتح خرمشهر را به عموم مردم، جامعه دانشگاهیان و بویژه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و خانواده های این عزیزان تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی،
آزاد سازی خرمشهر را نماد غرور ملی، اتحاد و همبستگی ملی عنوان و اظهار داشت: بی تردید سوم خرداد و سالروز حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشود.
دکتر شیرانی، با اشاره به شیوع بیماری کووید ۱۹ و دفاع جانانه مدافعین سلامت از بزرگترین نعمت الهی، یعنی سلامتی و جان آدمی افزود: انتشار ویروس کرونا، تداعی کننده روزهای سختی است که عده ای بی منت و ادعا تا پای جان برای حفظ خاک و ناموس وطن ایستادن و امروز مدافعین سلامت با ایستادگی در برابر این ویروس منحوس و ارائه خدمات بی وقفه و شبانه روزی دین خود را به نظام و هموطنانشان ایفا نمودند.
وی مجددا سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به عموم مردم، خصوصاً خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز تبریک گفت و از درگاه پروردگار قادر متعال برای ملت بزرگ ایران اقتدار و سربلندی روز افزون و برای شهدای والامقام آزاد سازی خرمشهر، رحمت بی کران و علو درجات مسالت نمود.