عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت روز قدس

وبدا; رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی به مناسبت روز قدس گفت: امسال ملت بزرگ و آزاده ایران اسلامی روز جهانی قدس متفاوتی خواهند داشت و بار دیگر ظالمان و ساکتان در برابر ظلم در جهان را رسوا می‌کنند.
به گزارش وبدا; دکتر مجید شیرانی افزود: از زمانی که امام خمینی (ره) بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را با عنوان روز قدس نامگذاری کردند، این روز تبدیل به نمادی برای ظلم‌ستیزی و وحدت امت اسلامی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تاکید کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، همه تلاش امت اسلامی آزادسازی قدس عزیز از چنگال دژخیمان و رهایی مردم بی دفاع فلسطین از ظلم و آوارگی است.
وی عنوان کرد: خوشبختانه هر سال پرشکوه‌تر از سال قبل فریاد ستم‌خواهی امت‌های اسلامی در سراسر پهنه گیتی در روز جهانی قدس طنین انداز می‌شود تا آزادی‌خواهان در جهان جنایات وحشیانه و صبوعانه رژیم اشغالگر قدس را در منظر دیده جهانیان به نمایش بگذارند.
دکتر شیرانی خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس امسال در حالی فرا می رسد که دنیا گرفتار ویروس منحوس کرونا است، ویروسی که به مراتب خطر کم‌تری از غده سرطانی به نام صهیونیسم دارد اما با همه این‌ها ملت‌های آزادی‌خواه جهان به‌ویژه امت انقلابی ایران اسلامی و به‌خصوص مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری، امسال روز قدس متفاوتی را به منصه ظهور خواهند گذاشت، تا استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم کودک‌کش اسرائیل بدانند وقتی پای ظلم در میان باشد هیچ آزاده‌ای در جهان یارای ساکت نشستن ندارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان کرد: امسال به واسطه شیوع بیماری کرونا و لزوم پرهیز از تجمعات و به تدبیر داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نمی‌شود و ایشان به مناسبت این روز به سخنرانی در رسانه ملی خواهند پرداخت، لذا به‌عنوان جز کوچکی از مجموعه بهداشت و درمان کشور و به نیابت از همه تلاشگران این عرصه در چهارمحال و بختیاری روز عظیم قدس را گرامی داشته و به همه جهانیان به‌ویژه استکبار جهانی اعلام می‌دارم مدافعان سلامت در این کشور مقدس همواره پیرو آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران بوده و جنایات رژیم کودک‌کش و اشغال‌گر قدس علیه برادران مسلمانشان در فلسطین را محکوم می‌کنند.