عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند

تجدید میثاق ریاست دانشگاه و همکاران با شهدای گمنام در اولین روز کاری سال ۹۷

رئیس و همکاران دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در نخستین روز کاری سال 97 با حضور در یادمان شهدای گمنام باآرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

دکتر سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و مسؤولان و همکاران با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا ، با آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند .

به گزارش مرکز خبر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی ، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسین واقعی به نمایندگی از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی انتصاب شایسته دکتر سید حسن هاشمی را تبریک گفت و افزود : ان شاءا... در سال 97 که در آغاز با ماههای پر خیر و برکت رجب و شعبان تقارن یافته است ونیز در سایه تعامل وهمدلی همکاران و تدابیر آقای دکتر هاشمی شاهد توفیقات ارزشمندی در کارنامة دانشگاه آزاد اسلامی استان خواهیم بود.

در ادامه دکتر سید حسن هاشمی سال جدید را به همکاران دانشگاه تبریک گفت و افزود : تقارن بهار طبیعت و بهار معنویت در آغاز امسال نوید بخش سالی پر خیر و برکت خواهد بود و امید وارم همکاران ارجمند همانگونه که تاکنون اهتمام خالصانة ای نسبت به وظایف محوله داشته اند امسال نیزدر جهت تحقق اهداف متعالی دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه پیگیری مجدانة تأکیدات مقام معظم رهبری در پیام نوروزیشان و نیز سیاست های سازمان محترم مرکزی با همت و کار مضاعف تلاش نمایند .

مرکز خبر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی