عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مدیریت افکار را به خوبی انجام داده است

دکتر سعید کشمیری در نشست مشترک شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها و شورای اطلاع‌رسانی استان اظهار داشت: روابط عمومی این دانشگاه و سایر سازمان‌ها در بحث اطلاع‌رسانی موارد مربوط به ویروس کرونا نقش مهمی داشته و دارند.
وی تصریح کرد: روابط عمومی در خدمت مدیریت است و نه در خدمت مدیر و باید این نکته موردتوجه قرار گیرد و از توان روابط عمومی می‌توان در تعامل بین مدیریت و کارکنان بهره برد.
دکتر کشمیری اضافه کرد: بیش از ۷ هزار و پانصد کارمند در رده‌های مختلف در استان بوشهر در بخش بهداشت و درمان وجود دارد که در بحث کرونا که اپیدمی و پاندمی بزرگ است نیاز به هماهنگی درون سازمانی است که روابط عمومی با اطلاعیه‌ها، گزارش‌ها، اخبار مدیریت افکار را به خوبی انجام داده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: صدها برنامه و کارهای تبلیغی انجام شد و ۵۰ هزار دقیقه برنامه تهیه و تدوین شد و به این وسیله سطح سواد سلامت استان بوشهر ارتقا یافت.
در این جلسه از مدیران روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری بوشهر به نمایندگی از روابط عمومی‌ فرمانداری های  استان و خانواده مرحوم یعقوب علیزاده مسئول روابط عمومی فرمانداری عسلویه با اهدای لوحی تقدیر شد.
انتهای پیام/ م.غ ۱۰۲۳