عمومی | دانشگاه علوم پزشکی قزوین

از تلاشگران عرصه اطلاع رسانی سلامت، تجلیل شد

روز ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، سالن اجتماعات ساختمان شماره یک ستاد دانشگاه علوم پزشکی قزوین، میزبان تلاشگران عرصه اطلاع رسانی در حوزه سلامت بود.

این برنامه، با حضور دکتر پیمان نامدار، سرپرست دانشگاه؛ دکتر محمدعلی معصومی فر، معاون توسعه مدیریت و منابع و جمعی از مدیران ستادی دانشگاه و همچنین و واحدهای تابعه، به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و آغاز هفته روابط عمومی، البته با رعایت دستورالعمل پیشگیری از بیماری کرونا برگزار شد.

در این برنامه از کارشناسان روابط عمومی های واحدها که در سال ۱۳۹۸ موفق به کسب رتبه برتر در حوزه های مختلف کاری روابط عمومی شده بودند و کارشناسان روابط عمومی در ستاد، با تقدیم لوح سپاس با امضای سرپرست دانشگاه، و با اهدای هدیه، قدردانی ویژه شد. همچنین از افرادی که در طول این مدت، با روابط عمومی دانشگاه، همکاری داشته اند و دیگر کارشناسان روابط عمومی های واحدها، با تقدیم لوح سپاس با امضای مدیر روابط عمومی دانشگاه و با اهدای هدیه، قدردانی شد.

برترین های روابط عمومی در سال ۱۳۹۸:

تهیه و ارسال خبر:

تعامل با رسانه ها:

فعالیت در فضای مجازی:

فعالیت درون سازمانی:

یادآور می شود که در این برنامه، از کارشناسان روابط عمومی در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه؛ معاونت های آموزشی و دانشجویی و فرهنگی، دانشکده های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و مامایی، بهداشت و پیراپزشکی؛ مراکز آموزشی و درمانی ۲۲ بهمن و ولایت؛ شبکه های بهداشت و درمان آبیک و  آوج و بیمارستان های شفا و امیرالمومنین (ع) نیز تجلیل شد.