عمومی | دانشگاه علوم پزشکی قزوین

روابط عمومی، مغز متفکر ارتباطات در یک سازمان است

محمدحسن ارداقیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، با گفتن اینکه مسوولیت روابط عمومی، فراتر از تهیه خبر و تنظیم متن برای پلاکارد و بنر یا مدیریت برگزاری مراسم است؛ اظهار کرد: روابط عمومی، مغز متفکر ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی در هر سازمانی است. وی روابط عمومی را مشاور امین سازمان دانست.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، این مطلب را در جمع خانواده بزرگ هنر هشتم دانشگاه؛ بیان کرد و داشتن خُلق نیکو،  هوش ارتباطی سرشار، تسلط به ویژگی ها و اصطلاحات فنی سازمان، تسلط به تکنیک های ارتبارطی و داشتن تعلق سازمانی را از مهم ترین ویژگی های دست اندرکاران روابط عمومی دانست.

ارداقیان با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی قزوین، بزرگ ترین خانواده روابط عمومی در بین سازمان های استان است؛ گفت: این مجموعه، نه تنها در سطح استان، که در سطح کشور، عملکرد خوبی در حیطه اطلاع رسانی، بویژه در موضوع بیماری کرونا داشته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، تاکید کرد که اعتماد مدیران واحدها به مسوول روابط عمومی واحد خود و مشاوره گرفتن از او، به یقین باعث می شود، از بوجود آمده بسیاری از مشکلات در حوزه ارتباطی و اطلاع رسانی در آن واحد پیشگیری شود.

گفتنی است، ارداقیان این سخنان را روز ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ در جمع کارشناسان روابط عمومی در ستاد و واحدهای تابعه، در سالن اجتماعات ساختمان شماره یک ستاد دانشگاه بیان کرد. ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و آغاز هفته روابط عمومی نامگذاری شده است.