عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

بازدید دکتر صالحی عمران از دانشکده فنی و حرفه ای محمود آباد

دکتر صالحی عمران ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای : دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای برای تامین نیروی انسانی بخش صنعت باید در زمینه نوسازی و بروز رسانی تجهیزات گام های جدی بردارند .
به گزارش روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد،ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای با حضور در دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد از امکانات و ظرفیت های این دانشکده بازدید بعمل آورده و ضمن سرکشی از کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مختلف، تاکید ویژه ای مبنی بر نوسازی و بروز رسانی تجهیزات کارگاهی داشت و یادآور شد که دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز بخش صنعت باید در زمینه نوسازی تجهیزات گام های جدی بردارند و دانشگاه فنی و حرفه ای با تشکیل کارگروه تخصصی در این راستا بصورت هدفمند گام های جدی در آینده نزدیک خواهد برداشت.
در این بازدید که دکتر سلمانی مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای ایشان را همراهی می کرد، از یک نمونه دستگاه PLC و دستگاه جوش که توسط دانشجویان دانشکده طراحی و اجرا شده است و هم اکنون در کارگاه های آموزشی این دانشکده بهره برداری می شود، بازدید بعمل آوردند.
ریاست محترم دانشگاه همچنین از امکانات رفاهی و خدماتی دانشکده از قبیل سلف سرویس، خوابگاه، مهمانسرا و نمازخانه بازدید نمودند.
در این بازدید حسینی رییس دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد با بیان موقعیت جغرافیایی و ساحلی دانشکده و ظرفیت های موجود و آمار بالای دانشجویان در خصوص احداث ساختمان آموزشی و بویژه احداث مجموعه رفاهی که مورد استفاده کارکنان دانشکده ها و آموزشکده های سراسر کشورقرار گیرد، خواستار مساعدت ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای شد.