عمومی | دانشگاه تهران

بزرگ‌ترین طرح خیریه دانشجویی ماه رمضان در دانشگاه تهران اجرا شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از اداره کل فرهنگی و اجتماعی، کانون‌های خیریه دانشجویان دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی، علامه طباطبایی و علم و صنعت برای اولین بار با اجرای طرح عصر همدلی با همکاری یکدیگر، کمک‌های نقدی دانشگاهیان را برای تهیه ارزاق و توزیع در میان نیازمندان جمع‌آوری کردند.
در قالب این طرح، ۴۵ میلیون تومان با کمک دانشگاهیان جمع‌آوری شده است که از آن محل تعدادی بسته ارزاق تهیه و به خانواده‌های بی‌بضاعت شناسایی شده اهدا می‌شود. همچنین بخشی از مبلغ جمع‌آوری شده نیز به صورت نقدی به حساب دانشجویان بی‌بضاعت واریز خواهد شد.
این طرح، بزرگ‌ترین طرح دانشجویی در ماه مبارک رمضان است که در شرایط به وجود آمده به علت شیوع ویروس کرونا برگزار شده است. در کنار این طرح، قرار است دانشگاه تهران به صورت مستقل ۵۰۰ پُرس غذا تهیه کند تا در بخشی از شهر تهران در میان نیازمندان توزیع شود.
گفتنی است، دکتر محمود نیلی احمد‌آبادی، رئیس دانشگاه تهران، دکتر سید احمدرضا خضری ، مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر مجید سرسنگی، معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر سعید حبیبا ، معاون دانشجویی، و دکتر محمدعلی زارع چاهوکی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، ۲۹ اردیبهشت ماه از این طرح بازدید کردند.