عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دکتر ولایتی: پژوهش برای دستیابی به راهکارهای علمی مبارزه با کرونا ضروری است



رییس بیمارستان مسیح دانشوری بر ضرورت انجام فعالیت های پژوهشی برای دستیابی به راهکارهای علمی در مقابله با کرونا تاکید کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان مسیح دانشوری، نشست شورای علمی بیمارستان به منظور بررسی روند ارائه خدمات به بیماران کرونایی و غیر کروناییبا حضور دکتر ولایتی و سایر اعضا یکشنبه ۲۸اردیبهشت ماه برگزار شد.

در این نشست که جمعی از پزشکان و متخصصان بیمارستان نیز حضور داشتند، دکتر ولایتی ضمن بیان سخنانی در خصوص ارائه خدمات به بیماران کرونایی و غیر کرونایی گفت: علاوه بر خدمت رسانی و رسیدگی دقیق به وضعیت بیماران باید در حوزه های علمی و پژوهشی نیز با جدیت تلاش کنیم تا به راهکارها و نتایج عملی برای مقابله با کرونا دست یابیم.

وی افزود: بیمارستان مسیح دانشوری از ابتدای شیوع بیماری در خط مقدم مبارزه با کرونا در کشور و تهران قرار داشته است و همچنان تمامی ظرفیت های مرکز در خدمت رسانی به بیماران کرونایی قرار دارد.

دکتر ولایتی با بیان این مطلب که در این تلاش و مبارزه شبانه روزی جمعی از کارکنان بیمارستان نیز به کرونا مبتلا شدند، از زحمات ایثارگرانه همه مدافعان سلامت به ویژه همکاران بیمارستان مسیح دانشوری تقدیر کرد.

سپس گزارش عملکرد اقدامات و فعالیت های بخش های مختلف بیمارستان و فعالیت های علمی و پژوهشی و طرح های تحقیقاتی ارایه شد و توسط اعضای جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در خاتمه نشست مذکور از سوی خیرین دو تابلوی نفیس با موضوع پرستاری به پاس قدردانی از زحمات مدافعان سلامت بیمارستان مسیح دانشوری که در خط مقدم مبارزه با کرونا به ارایه خدمت پرداختند،  اهدا شد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع