عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

شناسایی ۱۰ مورد جدید مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در چهارمحال و بختیاری

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، از شناسایی ۱۰ بیمار جدید مبتلا به بیماری کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی، در تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کووید ۱۹ ، در بیست و نهمین روز از اردیبهشت ماه سال ۹۹ در چهارمحال وبختیاری اظهار داشت: از زمان شیوع بیماری تا کنون ۱۴۲۵ بیمار با علائم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه داشته اند.
وی، تعداد افراد نمونه گرفته شده بستری و سرپایی را ۳۷۷۱ نفر اعلام کرد .
به گفته وی، تاکنون ۴۸۰ بیمار مبتلا به کرونا با بستری در مراکز درمانی و یا با قرنطینه در منزل تحت مراقبت و درمان قرار گرفته و بهبود یافته اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: هم اکنون ۲۹ بیمار مبتلای قطعی و یا مشکوک به بیماری کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.
به گفته وی، با مثبت اعلام شدن آزمایشات ۱۰ بیمار مشکوک طی ۲۴ ساعت گذشته ، کل موارد مبتلا از آغاز بیماری که نتایج آزمایش آن‌ها مثبت اعلام شده ۵۲۵ نفر می باشد.
دکتر شیرانی با اظهار خرسندی از اینکه، طی ۲۴ساعت گذشته مورد جدید، فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید ۱۹ در استان، گزارش نشده است افزود: مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در استان کماکان ۲۸ نفر می باشد.