عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

با دانشگاه علوم کاربردی آلمان (FHM) برگزار شد

اولین وبینار مشترک بین المللی دانشگاه فنی و حرفه ای(TVU)

اولین وبینار مشترک بین المللی دانشگاه فنی و حرفه ای (TVU) با دانشگاه علوم کاربردی آلمان (FHM) با عنوان "بحران شیوع بیماری و آموزش های مهارتی (فنی و حرفه ای) تجربیات ایران و آلمان" ساعت ۱۱ صبح امروز  ۲۸/۲/۱۳۹۹  با حضور آنلاین رییس دانشگاه فنی و حرفه ای، مدیرکل دفتر همکاریهای علمی بین المللی ، معاونان، مدیران ستادی و روسای محترم استانی و با سخنرانی پرفسور ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای و پروفسور حمید دوست محمدیان مشاور رئیس و معاون بین الملل دانشگاه FHM برگزار گردید.

در این وبینار ابتدا دکتر صالحی عمران ضمن تقدیر از مشارکت روسای محترم استانی ، از همکاری صمیمانه  دکتر دوست محمدیان که همواره عنایت ویژه به دانشگاه فنی و حرفه ای دارند تشکر و قدردانی کردند.
ایشان با اشاره به اینکه بحران ویروس کرونا تمام کارها و تمام دنیا را درگیر کرده و به طبع آن کارهای دانشگاهی و آموزشی را ، دانشگاه فنی و حرفه ای با توجه به ماهیت و عملی بودن اکثر آموزش های آن بیشتر تحت تاثیر قرار گرفته است. ایشان اظهار امیدواری کردند با توجه به اقدامات مناسبی که همکاران و معاونین و روسای مراکز انجام دادند، تبادل تجربیات در این وبینار بتواند مفید باشد و کمکی کند تا این برهه سخت تاریخی را پشت سر بگذاریم.

در ادامه وبینار دکتر دوست محمدیان پس از بیان مقدمه ای از شرایط بحران کرونا حول عناوین زیر توضیحاتی ارائه دادند:
تئوری های بحران کرونا و جهان پس از کرونا - تحول دیجیتال و تغییر فرهنگی - تغییر مدل کسب و کار - مدل های آموزشی تغییر- کلاسهای آنلاین- پایداری اجتماعی - یادگیری آنلاین - صلاحیت های منابع انسانی و ابزارها- پروژه های اراسموس پلاس – اینترنت اشیاء و ...

در پایانن نیز سوالاتی از جانب شرکت کنندگان در وبینار مطرح شد که توسط سخنرانان محترم دکتر صالحی عمران و دکتر دوست محمدیان پاسخ داده شد.

فایل پیوست شامل مطالب ارئه شده دراین وبینار نیز در اختیار تمام روسای استانی و علاقمندان قرار گرفت.