عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

برای قدردانی از زحمات مدافعان سلامت استان بوشهر؛ محفل انس با قرآن در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر، آیین محفل انس با قرآن جهت قدردانی از زحمات کادر درمانی در مقابله با شیوع بیماری کرونا از سوی کاروان قرآنی «کار و خدمت» اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، هم‌زمان با ماه مبارک رمضان با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و هیئت همراه، رییس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس و کادر درمانی بیمارستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
در محفل انس با قرآن که قبل از اذان مغرب در محوطه ایمن بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر برگزار شد، سید وحید حسینی، قاری ممتاز بوشهری، رضا و محمد قلندری از قاریان نوجوان به تلاوت آیات قرآن کریم پرداختند و اجرای گروه تواشیح، مرثیه‌سرایی و شروه‌خوانی از برنامه‌های دیگر این مراسم بود.
در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا اسماعیل‌پور، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان بوشهر و دکتر سعید کشمیری رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر طی سخنانی از زحمات مدافعان سلامت مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس تشکر و قدردانی کردند.
در این آیین مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان از رییس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس و کادر درمانی این بیمارستان تجلیل کرد و هدایایی جهت تقدیر از کادر بیمارستان تحویل این مرکز شد.

انتهای پیام/ ر.ک ۴۰۷۰