عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: کیفیت و تاثیرگذاری اقدامات روابط عمومی و بین الملل دانشگاه در مقایسه با دیگر سازمان‌ها بسیار مشهود است/ گزارش تصویری

دکتر سعید کشمیری در نشست با کارکنان مدیریت روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه که به مناسبت هفته ملی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد افزود: روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و مسئولین بوده و ذات کار روابط عمومی این است که حقوق شهروندی را رعایت کرده و تنها مدافع حقوق سازمانی نباشد که ما نیز با همین رویکرد در طول این سال‌ها فعالیت کرده‌ایم.
وی ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی این مجموعه تصریح کرد: مردم به دنبال کسب اخبار و اطلاعات از منابع رسمی و معتبر هستند ومدیریت روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه توانسته در طی این سال‌ها اعتماد را در بین جامعه کسب کرده و با اطلاع‌رسانی‌های به‌موقع، صحیح و نیز آرامش بخشی به افراد نقش تاثیرگذاری را در جامعه ایفا کند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: یکی از دلایلی که مدیریت روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سطح بالای استان قرار دارد اطلاع‌رسانی صحیح و سریع بوده که در ماه‌های گذشته و با شیوع ویروس کرونا اهمیت وجود و حضور این مجموعه تخصصی در دانشگاه بیش‌ازپیش نمایان شده است.
دکتر کشمیری نقش روابط عمومی در اطلاع‌رسانی در خصوص کرونا را بسیار برجسته دانسته و افزود: اگر اطلاع‌رسانی‌های به‌موقع و کافی این مجموعه نبود مردم این‌همه مطلع نشده و موفقیت در بحران کرونا نشان از موفقیت روابط عمومی دانشگاه در اطلاع‌رسانی به‌موقع اخبار و اطلاعات به افراد دارد.
وی اظهار داشت: حضور بسیار ارزشمند مجموعه روابط عمومی دانشگاه در فضای مجازی، همکاری با رسانه‌ها و مطبوعات استان، هماهنگی در جهت حضور مسئولین و متخصصین در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، انتشار سریع و به‌موقع اخبار، پخش زیرنویس‌های تلویزیونی و پاسخگویی به سوالاتی که برای مخاطبان وجود دارد همگی باعث شد که نقش روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه بیش‌ازپیش نمایان شود.

کسب اعتماد مردم در جامعه نشان از هنر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه دارد


دکتر کشمیری تاکید کرد: مردم آمار دانشگاه را قبول داشته، اطلاعات ما را باور کرده و به توصیه‌های ما عمل می‌کنند که این همان کسب اعتماد در جامعه بوده که ناشی از هنر روابط عمومی و بین‌الملل است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآور شد: روابط عمومی کاری بسیار سخت و تخصصی بوده که نیاز به سعه‌صدر دارد و جدا از تخصص‌هایی که باید کارکنان این مجموعه داشته باشند، توانایی در برقراری ارتباط با مخاطب و همسو کردن وی با سازمان یکی دیگر از تخصص‌های آنان است.
مشاور اجرایی و رییس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مجموعه روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه باوجود تمام کمبودها و کاستی‌های موجود توانسته به بهترین نحو وظایف خود را به انجام برساند.
دکتر امیرحسین دارابی افزود: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بیش‌ازپیش بتوانیم با همکاری و همفکری با این مجموعه در مسیری که پیش رو داریم گام برداریم.

اختصاص تنها یک روز یا یک هفته به نام روابط عمومی کافی نیست


مدیر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اختصاص تنها یک روز یا یک هفته به نام روابط عمومی کافی نبوده زیرا روابط عمومی محدود به مکان و زمان خاصی نبوده و در تمام طول سال همواره در کنار مجموعه دانشگاه علوم پزشکی حضور فعال داشته است.
سید مجید حسینی افزود: هرکدام از نیروهای مجموعه روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه به‌تنهایی در حال انجام چندین کار به‌صورت هم‌زمان بوده و این توانایی در انجام امور، آن‌ها را به نیروهای متخصص در زمینه روابط عمومی تبدیل کرده است.
وی تصریح کرد: قرارگیری استان بوشهر در بالاترین سطح سواد سلامت مردم استان بوشهردر کشور نشان از آموزش،اطلاع‌رسانی دقیق وآگاهی بخشی به‌موقع روابط عمومی با همکاری مجموعه دانشگاه در سراسر استان دارد.
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: رییس دانشگاه به‌عنوان یک حامی و پشتیبان در تمام این سال‌ها به بهترین نحو از مجموعه روابط عمومی و بین‌الملل حمایت کرده و میزان بالایی از موفقیت خود را مدیون حمایت‌های بی‌دریغ رییس دانشگاه می‌دانیم.

انتهای پیام/ م.ف۱۰۲۴