عمومی | دانشگاه علوم پزشکی جهرم

دکتر محمد رحمانیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، متن این پیام بدین شرح است:

روابط عمومی آینه تمام نمای یک دستگاه خدمتگزار محسوب می شود و می تواند نقشی مهم در ارتقاء و پیشرفت آن ایفا کند.

روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت ارزنده ای است برای قدردانی شایسته از زحمات فعالان و زحمت کشان این عرصه که با تبحر و شناخت حدود وظایف خود به انعکاس اخبار و رویدادهای هر سازمان می پردازند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم طی چند سال اخیر کوشیده است در بستر رخدادها به ثبت وقایع بپردازد. آنگونه که شفافیت و صداقت را در بازتاب عملکردها و رخدادها ساری و جاری نماید.

فعالان این عرصه علی رغم تمامی سختی ها و دشواری ها در روزهای عادی و شرایط بحرانی همچون شیوع ویروس کرونا با جدیت در راستای عمل به رسالت حرفه ای خود گام بر داشته اند.
عزیزان و فعالان این حوزه در سطح دانشگاه علوم پزشکی جهرم، از ابتدای شیوع و بروز بیماری کووید ۱۹ در جریان انتقال اخبار مهم به عموم همشهریان و همچنین انتقال به موقع  اطلاعیه ها، آموزشها و ترسیم فعالیت های مدافعان سلامت و ... با جدیت در کنار مجموعه بهداشت و درمان با کوششی مضاعف به انجام مسوولیت خطیر خود پرداختند.

اینجانب فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی اعضای روابط عمومی دانشگاه، رابطین و فعالان گرانقدر تبریک و تهنیت عرض نموده  از خداوند متعال سلامتی، پیروزی و کامروایی ایشان را خواهانم.

دکتر محمد رحمانیان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم