عمومی | دانشگاه شهرکرد

برگزاری گردهمایی فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات کل استان چهار محال و بختیاری در دانشگاه شهرکرد


به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، روز چهارشنبه ۲۴اردیبهشت۱۳۹۹، گردهمایی فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات کل استان چهار محال و بختیاری با حضور احمد راستینه هفشجانی منتخب مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام دکتر سعید صفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

احمد راستینه در این نشست  ضمن آرزوی قبولی طاعات و تسلیت شهادت امیر المومنین گفت: ظهور انقلاب اسلامی نقطه امید آفرینی در مدرنیته بود و می تواند نقطه امید بخش برای رسیدن به آرزو های بشریت وتحقق عدالت امام زمان (عج) باشد. از همین رو شناخت انقلاب بسیار مهم و جدی است و آنچه  ما را از عظمت این انقلاب غافل کرده است مشکلات موجود در کشور است.وظیفه ماست  انقلاب را بشناسیم و برای نسل آینده تبین کنیم.

منتخب مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی  در ادامه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت راز ماندگاری یک پدیده به خلوص نیت آن باز می گردد.انقلاب اسلامی اگر ۴۰ سال، همه فشارها و محدودیت ها را پشت سر گذاشته است و پیش می رود به دلیل خلوص نیت در مبارزه است .

انقلاب اسلامی در حال پیشروی است و از مشکلات ، تحریم های ظالمانه عبور می کند و ما وظیفه داریم از انقلاب دفاع کنیم و این محقق نمی شود مگر اینکه انقلاب را بشناسیم.

احمد راستینه در بخش دیگری از سخنانش گفت: وظیفه دانشگاه ها را آماده سازی جامعه و آگاهی بخشیدن به جامعه دانست .

گفتنی است در این گرد همایی کار گاه آشنایی با بورس توسط دکتر جهانگیری عضو هیات علمی دانشگاه آزاد شهرکرد و رییس خانه نخبگان بسیج استان ارائه شد و توضیحاتی در مورد چارت تشکیلاتی بسیج توسط سرهنگ مجید فرج زاده مسئول سازمان بسیج کارمندان استان چهار محال و بختیاری ارائه شد.