عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

تسهیل دسترسی به آمار و اطلاعات اورژانس با راه اندازی سامانه اتوماسیون آسایار

وبدا؛ مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با حضور در سازمان اورژانس پیش بیمارستانی استان، از زیر ساخت ارتباطی، راه اندازی سامانه اتوماسیون آسایار و همچنین پیش برد اهداف دولت الکترونیک بازدید بعمل آورد.
به گزارش وبدا؛ عنایت اله سمیع در حاشیه این بازدید با بیان اینکه این سامانه، فعالیت مراکز اورژانس استان را پوشش می دهد افزود: سامانه راه اندازی شده ، دسترسی به آمار و اطلاعات اورژانس را تسهیل و فرصتی فراهم می کند تا با بهره گیری به موقع از آمار و اطلاعات مجموعه، برنامه های موثرتری برای ارتقای سیستم تدوین شود.
وی، بطور کلی هدف اصلی از راه اندازی سامانه اتوماسیون آسایار در مرکز ارتباطات اورژانس را تسهیل فرایند عملیات، نظارت و گزارش گیری عنوان کرد.
سمیع، از دیگر مزایای نرم افزار اتوماسیون آسایار ، به ارائه آمار دقیق از فرایند ماموریت از لحظه برقراری تماس مددجو تا پایان ماموریت، کاهش زمان ماموریتها، مدیریت بهتر آمبولانس ها توسط GPS، کمک کننده در توزیع پایگاه ها بر اساس پراکندگی جمعیت، توزیع نیروی انسانی و آمبولانس ها و در نهایت مدیریت آنلاین و لحظه به لحظه ماموریت های تحت نظر واحد کنترل کیفیت، اشاره داشت.