عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

نشریه ارتقای ایمنی و پیشگیری از مصدومیت ها؛ در لیست برترین های علوم پزشکی



نشریه ارتقای ایمنی و پیشگیری از مصدومیتها بر اساس گزارش های استنادی پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی، به عنوان یکی از ده نشریه برتر علوم پزشکی کشور انتخاب شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکترفاطمه عظیم زاده رییس مرکز اطلاعات علمی، از انتخاب نشریه ارتقای ایمنی و پیشگیری از مصدومیتها بر اساس گزارش های استنادی SID-JCR-۱۳۹۷) ) پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی، به عنوان یکی از ده نشریه برتر علوم پزشکی کشور  خبر داد.

وی گفت: انتخاب فصلنامه علمی پژوهشی ارتقای علمی و پیشگیری از مصدومیت های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به مدیر مسئولی دکتر حمید سوری و سردبیری دکتر کتایون جهانگیری به عنوان یکی از ده نشریه برتر علوم پزشکی کشور، برگ زرین دیگری است که به افتخارات این دانشگاه افزوده شده است.

دکترفاطمه عظیم زاده تاکید کرد: این موفقیت بزرگ علمی بی شک مرهون تلاشهای بی وقفه مدیر، سردبیر و اعضا هیئت تحریریه این نشریه است.

رییس مرکز اطلاعات علمی  یادآور شد: مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی به نشانی www.SID.ir به عنوان مرجع بزرگ منابع علمی در کشور با دارا بودن نزدیک به ۶۰ هزار کاربر روزانه و ۸۰ میلیون بازدید سالانه، خدمات خود را به صورت دسترسی آزاد از طریق سه بانک نشریات علمی،همایش های علمی و طرح های پژوهشی به محققان و پژوهشگران ارائه می دهد.

وی افزود: منابع علمی معتبر موجود در این پایگاه قابلیت دسترسی بالایی به دست می آورند که موجب گسترش تعاملات علمی و استناد دهی به موقع به مقاله های آن می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، SID در راستای توسعه فعالیت های تخصصی خود و با استفاده از معیارها و استانداردهای بزرگترین پایگاههای اطلاعات علمی در دنیا، در راستای اطلاع رسانی به سیاستگذاران و جامعه علمی کشور، هرساله گزارش استنادی نشریات علمی کشور را از طریق این پایگاه استخراج و در اختیار ذینفعان قرار می دهد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار:۷۷۰۱ س.ق