عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد؛ نخستین جلسه دفاع از پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به صورت غیر حضوری و آنلاین

دکتر صمد اکبرزاده اظهار داشت: این جلسه با بهره‌گیری از  سامانه آموزش از راه دور دانشگاه و به صورت آنلاین (برخط) و مجازی برگزار شد.
دکتر اکبرزاده تصریح کرد: با توجه به مشکلات ناشی از همه‌گیری ویروس کووید-۱۹ و برگزاری موفق کلاس‌های نیم‌سال جاری به‌صورت مجازی، بر اساس مصوبه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، امکان استفاده از این بستر جهت برگزاری جلسات دفاع از پایان نامه و فعالیت‌های پژوهشی از جمله دفاع از سمینار پروپوزال و ارایه گزارش‌های دانشجویان به صورت مجازی فراهم شده است و دانشجویان می‌توانند برای ادامه فعالیت‌های آموزشی خود از این امکانات استفاده کنند.
وی افزود: در این راستا هیچکدام از رویه‌ها و قوانین تغییر نکرده و تنها شیوه برگزاری از حالت حضوری به حالت مجازی تبدیل شده است.
معاون آموزشی دانشگاه اضافه کرد: بر این اساس و با تلاش و کوشش فراوان مدیران، اساتید، کارشناسان و دیگر دست ‌ندرکاران، بسترهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دانشگاه ارتقا یافت و روند برگزاری دفاعیه‌ها از تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آغاز شد.
دکتر اکبرزاده بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از همان روزهای ابتدایی بیماری کرونا اقدامات ویژه‌ای را در برنامه‌ریزی‌های خود در نظر گرفت و با فعال‌ کردن تمام ظرفیت‌های نیروی انسانی و استفاده بهینه از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دانشگاه، بستر مناسب و باکیفیتی را برای برگزاری کلاس‌ها و دیگر امور به‌صورت الکترونیکی در راستای مسئولیت‌پذیری اجتماعی و حفظ سلامت کارکنان و دانشجویان فراهم کرد.
نخستین جلسه مجازی دفاع از پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه در دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد و محمود دلدار، دانشجوی کارشناسی ارشد پرستاری  اطفال به راهنمایی دکتر مسعود بحرینی و مشاوره دکتر مریم روانی پور و دکتر راضیه باقرزاده با حضور  اساتید داور و کارشناس ناظر تحصیلات تکمیلی در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر موفق به دفاع از پایان نامه ارشد خود به صورت مجازی شد.
انتهای پیام/ س.م - ۱۰۲۱

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تنها مرجع رسمی اخبار حوزه سلامت در استان