عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی در بازدید مسوولان دانشگاه بررسی شد

وبدا؛ سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از بررسی خوابگاه‌های دانشجویی و اتخاذ تدابیر لازم برای رفع مشکلات این خوابگاه‌ها خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در نخستین روزهای کاری خود پس از انتصاب در بازدیدی دو روزه از خوابگاه‌های دانشجویی که به همراه مدیر فرهنگی، مدیر دانشجویی و تعدادی از مسئولان معاونت صورت گرفت، به بررسی وضعیت این اماکن پرداخت.
در بازدید از خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مشکلات این اماکن از نزدیک بررسی و برای رفع این مشکلات تصمیماتی اتخاذ شد.
دکتر شهرام طهماسبیان در خصوص این بازدید و تصمیمات اتخاذ شده، گفت: بررسی کامل وضعیت ساختمان‌ها، شناسایی مشکلات رفاهی، ورزشی و تاسیساتی، پیگیری تعمیر و تجهیز خوابگاه‌ها و همچنین اتخاذ راهکارهای مناسب برای ضدعفونی خوابگاه‌ها و مقابله با کرونا ازجمله اهداف این بازدیدهای دو روزه به شمار می‌رود.
سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه با اشاره به اینکه خوابگاه دخترانه بوستان ۳۸۵ نفر ظرفیت دارد و هم‌اکنون ۵۰۰ نفر پذیرش کرده است، افزود: مشکلات این خوابگاه در بحث تجهیزات و زیرساختی بررسی و تصمیمات لازم درخصوص رفع آن‌ها اتخاذ شد.
وی بر توسعه فضای ورزشی و تجهیزاتی خوابگاه دخترانه بوستان تاکید کرد.
دکتر طهماسبیان در خصوص خوابگاه دخترانه بهارستان نیز بیان داشت: این خوابگاه ۲۴۰ نفر ظرفیت داشته و خوشبختانه دانشجوی مازاد بر ظرفیت ندارد، طی بازدید صورت گرفته پیش‌بینی‌های لازم جهت رفع مشکل درب‌های اضطراری این خوابگاه اندیشیده شد.
سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه ظرفیت خوابگاه پسرانه گلستان ۱۸۴ نفر است اما ۲۲۰ نفر دانشجو پذیرش کرده است، خاطرنشان کرد: در بازدید انجام شده کمبودها و مشکلات احتمالی خوابگاه احصا و تصمیمات درخصوص رفع این مشکلات گرفته شد.
وی با اشاره به خوابگاه‌های پسرانه سویتی عمان و مولوی، افزود: ظرفیت هر کدام از این سویت‌ها ۶ نفر است اما بعضا بین ۱۵ تا ۱۶ دانشجو پذیرش دارند، لذا مقرر شد با راه‌اندازی سریع خوابگاه کاشانی ظرفیت این دو خوابگاه تعدیل شود.
دکتر طهماسبیان عنوان کرد: طی بازدیدی که از خوابگاه کاشانی صورت گرفت مقرر شد این خوابگاه حداکثر تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه تجهیز، تکمیل و تحویل شود، دستور خریداری تجهیزات مورد نیاز برای این خوابگاه صادر شده است.