عمومی | دانشگاه تهران

درگاه دریافت کمک اعضای خانواده بزرگ دانشگاه تهران به اقشار آسیب دیده از کرونا فعال شد

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه تهران، با هدف انجام مسئولیت اجتماعی دانشگاهیان دانشگاه تهران در قبال موضوع کرونا و با مصوبه هیات‌رییسه دانشگاه، درگاه ویژه‌ای جهت دریافت کمک‌های اعضای هیات‌علمی و کارکنان دانشگاه، توسط مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه طراحی و فعال شده است که از طریق آن، افراد می‌توانند با اهدای بخشی از حقوق خود، در این امر مشارکت کنند.
اطلاعات دریافتی از همکاران محترم در این درگاه، به امور مالی دانشگاه منتقل شده و موارد اعلام شده از حقوق همکاران محترم کسر و با اولویت کمک به دانشجویان آسیب دیده از کرونا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پیوند زیر به صفحات مربوط مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم کمک‌های خود را اهدا کنند.


https://net.ut.ac.ir/mod/feedback/complete.php?id=2739&courseid

راهنمای تکمیل فرم:
۱. ابتدا باید بر روی لینک فوق کلیک شود.
۲. در صورتی که فرد در سامانه به طور مداوم لاگین نباشد، باید از قسمت «کاربران دانشگاه تهران از طریق احراز هویت مرکزی» وارد شده و در سامانه لاگین نماید.
۳. سپس فرد باید روی «ثبت‌نام من» کلیک کند.
۴. در مرحله بعد، باید فرم مشارکت را تکمیل و ارسال نماید.
۵. اگر بعد از مرحله ۳ به صفحه پر کردن مشخصات فردی هدایت شد، به دلیل این است که یکی از اطلاعات ضروری مانند ایمیل پر نشده است. فرد باید آن را کامل کرده و به‌روزرسانی مشخصات فردی را کلیک کند. اگر ایمیل جدید وارد شده باشد، یک ایمیل دریافت می‌کند و سپس باید در لینکی که در ایمیل هست کلیک کند تا مجدداً از مرحله یک اقدام کند.