عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

بیمارستان رضوی بازوی قوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در شرایط مهار کرونا بوده است

مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیمارستان رضوی در شرایط خاص کشور برای مهار کرونا، بازوی قوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده است.

به گزارش وب دا، دکتر علی‌اصغر انجیدنی در جریان دیدار با مدیرعامل بیمارستان رضوی و بازدید از فعالیت‌های این مرکز درمانی در شرایط کنونی، اظهار کرد: در واقع باید از زحمات فراوان مسئولان آستان قدس رضوی و بیمارستان رضوی در خصوص همکاری برای رفع مشکلات درمانی در مشهد قدردانی کرد، چرا که این بیمارستان به اشکال گوناگون با جوامع پزشکی مشهد همکاری لازم را به‌عمل آورده است.

وی افزود: در حال حاضر برنامه‌هایی در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد در حال انجام است که همکاری‌های متقابل با بیمارستان رضوی را می‌طلبد و مذاکرات لازم برای به اشتراک‌گذاری تجربیات در شرایط موجود انجام شده و مقرر شده است تا فعالیت‌های کارشناسی برای تدوین ابعاد این همکاری‌های مشترک انجام شود.

مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: خوشبختانه در شرایط کنونی که دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای مهار کرونا در مشهد و استان در تلاش است، توانستیم از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه درمان بهره‌مند شده و به بهترین شکل ممکن نقش پررنگ این بخش را در این تلاش همگانی در کنار دانشگاه علوم پزشکی مشهد شاهد باشیم.

دکتر انجیدنی ضمن تقدیر از مشارکت‌های قابل توجه مراکز درمانی غیردولتی با دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دوره بحران کرونایی، بیان کرد: این امر در همکاری‌های متقابل میان بیمارستان رضوی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد به‌خوبی خود را نشان داده و اکنون در شرایط مواجهه با ویروس منحوس کرونا قوام بیشتری یافته است؛ تا آ‌نجا که می‌توان اذعان کرد که این مرکز درمانی به‌عنوان بازویی قوی برای دانشگاه علوم پزشکی مشهد توانسته بار مهمی از درمان مشهد را طی این ایام به دوش بکشد.

{jcomments on}